  • Data: 2015-01-07 11:10:50
    Temat: Re: Dlaczego Play kłamie: zasięg 4 sieci??
    Od: dizel <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 7 Jan 2015 10:33:14 +0100, "JoteR" <u...@i...eu> wrote:

    >Ja nie myślę, ja zadaję pytania na pmtg ;->

    >No z mojej strony dokładnie tak wyglądało - pan Zenek zadzwonił, poprosił o
    >PUK-i i kolejno "przestawiał wajchę". Akurat miałem przed sobą rozłożone
    >urządzenia a tymi SIM-ami - telefon bezsystemowy, telefon z BADA i tablet z
    >Androidem i na żadnym nie zauważyłem jakiegokolwiek komunikatu typu
    >"Aktualizacja karty SIM", stąd moje zdziwienie. To mówisz, że robią to
    >cichcem? Złodzieje, złodzieje... ;->

    W systemie ustawia ale to powoduje aktualizację karty sim.
    Jeśli ktoś w to nie wierzy to jego sprawa.
    Zresztą tak było z zasięgiem Orange gdy go oficjalnie nie wprowadzili
    jeszcze, mogli tylko korzystać Ci przy wschodniej granicy. Nikt
    nigdzie nie zgłaszał do boku żadnego odlokowywania bo nie było takiej
    możliwości, karty sim zostały zaktualizowane zdalnie.
    No tak jest. Że niby co? Odblokowano mi zasięg Orange po czym za
    tydzień konsultant zmienił zdanie i mi zablokował z powrotem?
    Choćby tu:
    http://forumplay.pl/showthread.php/14293-Dlaczego-Pl
    ay-zablokowa%C5%82a-korzystanie-z-pasma-Play%28Orang
    e%29?p=168458#post168458
    W tym wątku takich przypadków jest więcej.