  • Data: 2015-01-06 20:54:35
    Temat: Re: Dlaczego Play kłamie: zasięg 4 sieci??
    Od: dizel <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 6 Jan 2015 16:49:55 +0100, "Tomek" <n...@o...pl> wrote:

    >No jak nie jak tak. Przecież sam jestem na sztywno z orange połączony.

    Fajnie że jesteś połączony, mi też odlbokowali po zgłoszeniu na play24
    tyle że minął jakiś tydzień i znowu miałem zablokowane bo karta się
    zdalnie zaktualizowała.
    W Play co jakiś czas aktualizowane są zdalnie karty sim, nie wiem od
    czego to zależy, ale wystarczy że karta zostanie zaktualizoana i znów
    mamy zablokowany dostęp do Orange. Trzeba ponownie pisać zgłoszenie,
    więc to nie rozwiązuje problemu bo nie wiadomo ile to znowu podziała.
    I nie jestem jedyny, w wątku na forum play dotyczącym odblokowania
    zasięgu Orange na początku wszyscy pisali o odlbokowanie, a potem
    płacz że znowu jest zablokowane.
    Także cieszymy się wszyscy tutaj że masz dostęp do nadajników Orange,
    ale miej świadomość że nigdy nie wiadomo czy lada moment go nie
    stracisz czego nie życzę oczywiście.