  • Data: 2018-08-09 10:01:10
    Temat: Re: Dlaczego LPG jest tak mało popularne.
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 09 Aug 2018 08:24:57 +0200, Kviat wrote:
    > co drugiej stacji. To żaden problem. We Francji jeszcze takie przeskoki
    > spotkałem.
    > Ale to dotyczy tylko stacji przy autostradach. W razie czego można
    > zjechać z autostrady do byle miasteczka obok i tam LPG jest.

    Z tym się nie zgodzę. We Francji LPG jest niezwykle mało popularne. Moja
    Niva ma LPG, więc wiem :) Najbliższa stacja LPG ode mnie to 60km, i to
    stacja na autostradzie na której cena gazu jest kosmiczna. Taka
    "normalna" stacja to 100km. Bywają oczywiście regiony gdzie zagęszczenie
    jest większe, ale to żadna zasada. Generalnie nie ma parcia na gaz, jak
    to ma miejsce w PL. Historycznie Francuzi masowo brali ropę, bo rząd
    głosił że to jest dobre. Teraz rząd zmienił zdanie więc może sytuacja LPG
    też się zmieni, ale póki co jest jak jest.

    > To prawda. Akurat u mnie zbiornik LPG jest w miejscu (we wgłębieniu)
    > przeznaczonym na koło zapasowe, więc koło w pokrowcu trochę miejsca
    > zajmuje. Dla mnie to żaden problem bo mam spory bagażnik i tego nie
    > odczuwam.

    U mnie zbiornik jest pod tylnim zderzakiem, więc miejsca w ogóle nie
    zajmuje. Wszystko zależy od konstrukcji auta.

    Mateusz