  • Data: 2018-08-09 14:46:35
    Temat: Re: Dlaczego LPG jest tak mało popularne.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5b6c0979$0$606$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 2018-08-09 o 09:06, J.F. pisze:

    >Piszesz, że wiele poznikało, a ja w ogóle nie przypominam sobie żebym
    >kiedykolwiek taki parking z zakazem widział.

    Widac za mlody jestes :-)
    Kiedys byly masowe wrecz ... ciekawe co sie stalo, ze poznikaly.

    https://www.youtube.com/watch?v=V0U5O_Ld6UA
    https://www.youtube.com/watch?v=WmVMTsPh_6k
    5s

    P.S. A ten znak to prawny ? Tzn wymieniony w rozporzadzeniu ?

    http://moto.pl/MotoPL/1,111276,6524212,Czy_autom_z_L
    PG_wolno_parkowac_pod_ziemia_.html
    "Dokumentem regulującym kwestię parkowania pod ziemią jest jedynie
    rozporządzenie Ministra Infrastruktury dotyczące wentylacji parkingów.
    W tych, w których parkują samochody zasilane LPG i podziemnych musi
    być wentylacja "mechaniczna, sterowana czujkami niedopuszczalnego
    poziomu stężenia gazu propan-butan" (rozporządzenie MI z 12 kwietnia
    2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać
    budynki i ich usytuowanie i jego nowelizacja z 12 marca 2009 r.)"

    teraz sprawdzic jak bylo w 2002, jak w 2009, jak przed 2002, i jak
    obecnie ... no i przekonac wspolnote, ze musi zainwestowac, bo
    Kowalski ma auto na gaz :-)

    >A to nie wiem. Ja piszę tylko o takich z publicznym dostępem,
    >miejskie, przy galeriach handlowych itp.

    A pod domem trzeba jakos parkowac :-)

    >Hmmm... zabrzmiało tak, jakby teraz te zakazy były :)

    Potem sie pojawily. Bo wczesniej ... po co mieliby zakazywac :-)

    >Ale LPG jest w Niemczech dość popularny. Zdarzają się stacje bez LPG,
    >ale na większości jednak jest. Chyba nie bez powodu.

    https://de.statista.com/statistik/daten/studie/15437
    0/umfrage/anzahl-der-autogas-fahrzeuge-in-deutschlan
    d/

    w 2006 niemal nie istnial, w 2008 moglo sie wydawac ze nie ma
    problemu,
    dopiero pozniej ... ale oni maja 45 mln samochodow ... 1% ...

    Ale mozna promem.

    J.