  • Data: 2018-08-10 06:59:25
    Temat: Re: Dlaczego LPG jest tak mało popularne.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 9 Aug 2018 23:17:25 +0200, Kviat napisał(a):

    > Dziękuję.
    > :):)

    > Zaskoczyłeś mnie :)

    I to calkiem nowy film ...

    > 2002 to prehistoria w motoryzacji :)
    > Prawie maszyny parowe :)

    Ale my tu o garazach a nie mototoryzacji.

    Z tego co widze - w 2009 do rozporzadzenia dopisano punkt o tej
    wentylacji, co z jednej strony nalozylo nowe obowiazki, ale z drugiej
    ... otwarlo furtke. Bo wczesniej tez widzialem, tylko nie bardzo
    wiadomo dlaczego.

    Od poczatku (2002) byl taki par 157
    8. Instalacje gazowe zasilane gazem o gestosci
    wiekszej od gestosci powietrza nie moga byc stosowane
    w pomieszczeniach, których poziom podlogi znajduje
    sie ponizej otaczajacego terenu oraz w których
    znajduja sie studzienki lub kanaly instalacyjne i rewizyjne
    ponizej podlogi

    No i nie wiadomo - chodzi o instalacje budynku, czy w ogole - nawet w
    samochodach :-)

    http://prawo.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=
    WDU20020750690

    A co przed 2002 ?