  • Data: 2018-08-09 11:44:08
    Temat: Re: Dlaczego LPG jest tak mało popularne.
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    > Z tym się nie zgodzę. We Francji LPG jest niezwykle mało popularne. Moja
    > Niva ma LPG, więc wiem :) Najbliższa stacja LPG ode mnie to 60km,

    Tak, o tych miasteczkach to pisałem w kontekście Niemiec, o Francji
    wspomniałem przy okazji.
    We Francji w ogóle kłopot z takim zjeżdżaniem do miasteczek, bo to za
    każdym razem bramki i płacenie.
    Ale na autostradzie LPG jest dostępne bez kłopotów.

    > i to
    > stacja na autostradzie na której cena gazu jest kosmiczna.

    To fakt. Nie wiem jak w tym roku, ale w zeszłym to było ok. 0.20 Euro/l
    Do zbiornika u mnie wchodzi ok.36 l, więc różnica ok. 7Euro na jednym
    tankowaniu nie powoduje siwizny. Jak się tylko przelatuje przez Francję
    to na 2 może 3 tankowania wychodzi ok. 70-100 zł różnicy. Nie ma się o
    co bić :)
    We Francji bardziej bolą koszty płatnych autostrad.

    Pozdrawiam
    Piotr