  • Data: 2018-08-06 15:18:57
    Temat: Re: Dlaczego LPG jest tak mało popularne.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "WS" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    On Monday, August 6, 2018 at 5:10:05 AM UTC+2, Budzik wrote:

    >Nigdy nie mialem z tym problemu, w moim wypadku najgorszy okres to
    >tuz na d ranem (wtedy zazwyczaj zona mnie zmienia na ~2h),
    >jak juz slonko swieci, to problemu nie ma, tylko spac ide przez 21...

    Moze te 2h pomaga, ... bo tak po 24h na nogach, to ja zasypiam na
    siedzaco :-)
    Problemu w zasadzie nie ma, tylko ktos musi szturchnac przed
    wysiadaniem z wyciagu :-)

    >Wraca mi sie zawsze lepiej, zapewne dlatego, ze jestem juz w domu
    >dlugo przed switem, no i wypoczety po urlopie ;)
    >BTW narty mnie nie mecza, z gorki sie zjezdza, wystarcza sila
    >grawitacji ;)

    Ale nozki pracuja :-)
    A tu jeszcze 1000 km ... a lepiej nie zasnac.

    >Przykladowo pierwszy i ostatni dzien na nartach:
    >https://www.endomondo.com/users/1770735/workouts/10
    86181819
    >https://www.endomondo.com/users/1770735/workouts/10
    89617076

    wow, nie oszukuje tam cos ?
    104 km, zakladajac jakies 40km wyciagami i 60km w dol ... szybkie te
    wyciagi :-)

    J.