-
From: to <t...@a...xyz>
Subject: Re: Dlaczego H7 jest 2x droższa niż H4?
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <hlc6f4$28e$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<1...@4...net>
<4b79b337$1@news.home.net.pl> <4b79b4b1$1@news.home.net.pl>
<4b79b7a9$1@news.home.net.pl>
User-Agent: Pan/0.132 (Waxed in Black)
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
NNTP-Posting-Host: 80.52.166.102
Message-ID: <4b79b82a$1@news.home.net.pl>
Date: 15 Feb 2010 22:10:02 +0100
X-Trace: news.home.net.pl 1266268202 80.52.166.102 (15 Feb 2010 22:10:02 +0100)
Organization: home.pl news server
Lines: 18
X-Authenticated-User: anka.post
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
.pl!not-for-mail
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2255783
[ ukryj nagłówki ]Krzysztof Niemkiewicz wrote:
> Ja tam się nie znam, ale to wcale nie musi być takie oczywiste. "nie
> można z ograniczeniem mocy przeginać, bo poniżej pewnej temperatury
> włókna zanika zjawisko regeneracji żarnika i obniża się trwałość
> żarówki" - cytat z powyższego linka. Jest więc jakieś optymalne
> napięcie, a w zasadzie widełki pomiędzy którymi żywotnośc mieści się w
> jakichś normach, a po przekroczeniu których lawinowo spada. Widocznie w
> przypadku H7 te widełki są mniejsze, stąd problemy.
To prawda, że powyżej pewnej wartości trwałość spada znacznie szybciej
niż rośnie jasność, ale wątpię, by żarówki samochodowe były dostosowane
do innego napięcia niż typowe w samochodzie. Jeśli więc napięcie to nie
jest zbyt duże, to raczej wraz z jego dalszym obniżaniem będzie także
istotnie malała jasność żarówki.
--
cokolwiek
Następne wpisy z tego wątku
- 15.02.10 22:51 Przemysław Bernat
- 15.02.10 23:02 DoQ
- 15.02.10 23:50 J_K_K
- 16.02.10 03:05 Artur Miller
- 16.02.10 06:17 to
- 16.02.10 07:05 Grzegorz
- 16.02.10 07:37 wojtek
- 16.02.10 08:37 wchpikus
- 16.02.10 08:51 J.F.
- 16.02.10 08:54 Kuba \(aka cita\)
- 16.02.10 09:16 DoQ
- 16.02.10 09:35 J.F.
- 16.02.10 08:57 Axel
- 16.02.10 09:35 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 16.02.10 10:01 Adam Adamaszek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
Najnowsze wątki
- 2025-01-26 Trump-2 JUŻ bardzo łaskawy [1_500 ułaskawień skazanych za Bidena za "Kawkę na Kapitolu"]
- 2025-01-26 Brak bolca ochronnego ładowarki oznacza pożar
- 2025-01-24 Elektryfikacja w ODWROCIE
- 2025-01-25 AMS spalony szybkim zasilaczem USB
- 2025-01-24 stalowe bezpieczniki
- 2025-01-23 Zenek Kapelinder - ?
- 2025-01-25 Błonie => Sales Specialist <=
- 2025-01-25 Lublin => iOS Developer (Swift) <=
- 2025-01-24 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-24 Białystok => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-24 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-24 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-01-24 Lublin => Delphi Programmer <=
- 2025-01-24 Kraków => Key Account Manager <=
- 2025-01-24 Lublin => Programista Delphi <=