eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDlaczego H7 jest 2x droższa niż H4? › Re: Dlaczego H7 jest 2x droższa niż H4?
  • Data: 2010-02-16 08:57:15
    Temat: Re: Dlaczego H7 jest 2x droższa niż H4?
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "Przemysław Bernat" <p...@w...pl> wrote in message
    news:1amhb2kidndxe$.z873fkw7b0hm.dlg@40tude.net...

    >>> Testowane na Astrze Classic i dwóch Focusach, więc usterki instalacji w
    >>> samochodach wykluczam. H4 i H1 starczają na lata, a H7 padają co chwilę.
    >> Kwestia napiecia w instalacji, a nie typu zarowki. Sprobuj pojezdzic z
    >> H4 na 14.5V, tez padnie po miesiacu-trzech.
    > Myślisz, że trzy sztuki samochodów, dwóch różnych marek miały tak samo
    > skopane regulatory napięcia? I w żadnym, prócz palenia żarówek nie było
    > innych problemów z wyposażeniem elektrycznym.

    Ja mam drugi z kolei samochod z zarowkami H7 i zmieniam nie czesciej niz raz
    w roku (w poprzednim mialem nawet modul "skandynawski", ktory wlacza
    automatycznie swiatla mijania po wlaczeniu silnika). Z jednym wyjatkiem -
    jak "na szybko" kupilem zarowke z hipermarketu, to wytrzymala dwa
    miesiace...

    --
    Axel


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: