eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDlaczego H7 jest 2x droższa niż H4? › Re: Dlaczego H7 jest 2x droższa niż H4?
  • Data: 2010-02-16 07:05:19
    Temat: Re: Dlaczego H7 jest 2x droższa niż H4?
    Od: Grzegorz <b...@b...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Hello J_K_K !:
    > Użytkownik "Przemysław Bernat" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > news:1s1o9769t0f3j.1t5h6w46w723r.dlg@40tude.net...
    >> Testowane na Astrze Classic i dwóch Focusach, więc usterki instalacji w
    >> samochodach wykluczam. H4 i H1 starczają na lata, a H7 padają co chwilę.
    >>
    > U mnie tam wszystkie wytrzymują podobnie - >= 30 kkm.
    > Trzy generacje Astry + Omega + Xantia + Passat + Escort + Ascona etc.

    Ja przed epoką xenonów wymieniałem komplet H4 raz na rok - czyli 25 do
    40 kkm.

    Ale jest inny problem - wibracje. Takie np. H3 po nawett małym puknięciu
    padały od razu ! Może więc to kwestia także odporności na wibracje ?

    A co do napięcia - w zasadzie w dzień to można by zmniejszyć napięcie do
    nawet 8 V, wtedy żarówki wytrzymają znacznie dłużej. Tylko na noc te 13,8.

    Aha - i najgorszy moment, to włączanie. Tzw. softstart zdecydowanie
    zwiększa trwałość halogenów - przetestowane na domowych 12V. Udar
    prądowy przeciąża miejsca, które są nieco cieńsze i klops ;-) !

    pzdrw.
    --
    Grzegorz

    maila znajdziesz tu : http://www.cerbermail.com/?4589b6Uox1

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: