  • Data: 2016-03-01 13:20:17
    Temat: Re: Dlaczego FBI nie potrzebuje pomocy Googla
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:56d55970$0$694$65785112@news.neostrada.pl...

    > No ... domyslnie backup powinien byc szyfrowany haslem uzytkownika ... ale
    > widac Apple ma inne zdanie :-)
    > No coz, badania rynkowe sugeruja, ze klient zapomni to haslo, a bedzie sie
    > domagal pomocy :-)

    Nie wiem czy o to chodzi, czy o bardziej normalny fakt że
    skoro udostępniłeś sam dane swoje do chmury to znaczy
    że nie są one takie tajne i nie zależy Ci aż tak na prywatności :-)

    > Google dyski ma duze, ale tez nie wszystko jest sens zrzucac. Aplikacje ze
    > sklepu Google ?
    > Danych, ktore uzytkownik wytworzyl, jest niewiele.

    Ktoś, kto robi fotki na swoim telefonie będzie miał więcej
    Gbajtów stworzonych przez siebie w postaci fotografii
    niż danych obcych, zassanych na telefon.