  • Data: 2009-10-15 19:56:50
    Temat: Re: Dlaczego ATmega128 przekłamuje?
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    In the darkest hour on Wed, 14 Oct 2009 15:17:47 +0200,
    Konop <k...@g...pl> screamed:
    > jak do pamięci RAM. Uważam, że dobrze, że pamięć Flash w AVRze obsługuje
    > się nie jak zwykłe zmienne, bo wymusza to na programiście odpowiednie
    > podejście do tego typu zmiennych.

    Z punktu widzenia programisty piszącego program w C jest to jedynie
    upierdliwe (mam tu na myśli tablice z const char *).

    > jest jak zwykła zmienna. W komputerach klasy PC stałe (const) trzymane
    > są w pamięci RAM, bo nie ma innego wyjścia. W ARMach trafiają do pamięci
    > Flash z reguły, bo jest jedna przestrzeń adresowa. Czemu dla AVRów
    > miałby być wyjątek??

    Zużywa na ARV niepotrzebnie RAM dla vtable w przypadku C++.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:227B ]
    [ 21:54:16 user up 12226 days, 9:49, 1 user, load average: 0.30, 0.10, 0.54 ]

    Death is life's way of telling you you've been fired.