  • Data: 2009-10-15 18:16:45
    Temat: Re: Dlaczego ATmega128 przekłamuje?
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    In the darkest hour on Wed, 14 Oct 2009 23:49:13 +0200,
    Adam Dybkowski <a...@4...pl> screamed:
    > Tam kod wynikowy wykonywany przez procesor jest znacząco oddalony od
    > tego, co napisał programista (oprócz kompilatora po drodze jest maszyna
    > wirtualna tłumacząca bytecode na asembler danego procka). Nawet
    > skomplikowane akcje pisze się szybciej i krócej niż w C, ale wynikiem
    > tego jest kod działający znacznie wolniej niż napisany od razu w języku
    > C no i przy tym znacznie dłuższy (po kompilacji w JRE, bytecode może być
    > nawet krótszy). No ale jeżeli przedkładasz koszt developmentu nad
    > wydajność aplikacji to Java będzie w sam raz dla Ciebie.

    Bez przesady znowu z tą wydajnością. Różnice nieistotne zwłaszcza
    w przypadku programów z GUI. Dużo programów napisałem w Pythonie, dla
    Ciebie pewnie taki program stoi w miejscu i ani piśnie... ;)
    A dlaczego w nim? Szybciej, zwięźlej, czytelniej, przenośniej.
    Ale to już na jakieś advocacy.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:233B ]
    [ 20:14:39 user up 12226 days, 8:09, 1 user, load average: 0.30, 0.10, 0.54 ]

    It's here at last: We've released a 26-week project in 48 weeks.