  • Data: 2009-10-16 14:24:13
    Temat: Re: Dlaczego ATmega128 przekłamuje?
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "T.M.F." <t...@n...mp.pl> napisał w wiadomości
    news:hb9q8a$s99$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Nie pamietam assemblera '51, ale tam takie operacje jak sadze tez nie sa
    > atomowe? Zreszta nawet jesli sa to pisanie takich rzeczy w C wcale nie
    > gwarantuje, ze kompilator to skompiluje zgodnie z intencja autora.
    > Chociazby stopien optymalizacji bedzie mial wplyw na koncowa sekwencje
    > rozkazow.

    Sprawdziłem. Niektóre są: CPL bit; MOV bit,C.
    Nic więcej nie wiem, poza tym, co napisałem - że gdzieś dzwoni.
    Rozumiałem, że program główny robił jakąś operację na jednej fladze bitowej
    wymagającą dwu rozkazów (może ją negował), a przerwanie pisało na inną flagę
    w tym samym bajcie, co podobno na 51 jest OK, a na AVR nie da się.
    P.G.