  • 151. Data: 2010-10-27 22:03:22
    Temat: Re: [Przestroga] Dla wierzących w diesle z zachodu....
    Od: "pj" <p...@p...pl>

    > A kto ma mieć rację? Troll-analfabeta który poległ na przeczytaniu 6
    > liter?
    > Który Boscha nazywa chińską firmą? A może ten drugi co miał auto klepane z
    > przystanku i wini za awarię producenta?

    Nie tak dawno kupiłem wiertarkę firmy Bosch, a na niej było napisane Made in
    china, może ktoś swiatly się wypowie czy niemcy to kraj w chinach ?
    Pozdrawiam

  • 152. Data: 2010-10-27 22:06:58
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-10-27 15:11, Arek (G) pisze:

    > Co jeszcze wymyślisz, że powiedziałem? Zresztą nie pisz, na pewno masz
    > rację. Wspieramy Cię.

    W czyim imieniu sie wypowiadasz? A moze jest WAS dwóch?

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 153. Data: 2010-10-27 23:17:25
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-10-27 22:03:22 +0200, "pj" <p...@p...pl> said:
    > Nie tak dawno kupiłem wiertarkę firmy Bosch, a na niej było napisane Made in
    > china,

    No i czego nie rozumiesz?

    > może ktoś swiatly się wypowie czy niemcy to kraj w chinach ?

    Poproś kogoś dorosłego o atlas.

    --
    Bydlę

  • 154. Data: 2010-10-28 07:45:55
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2010-10-27 21:58, DoQ pisze:

    > A Ciebie tak średnio, bo merytorycznie nie umiesz się szczególnie popisać.
    > http://tinyurl.com/2wpqacq
    > http://tinyurl.com/3ajtle5
    > Powyzej typowa usterka VAGa - podnosniki szyb (ktore ponoc tylko w
    > peżotach sie psują). To akurat zdjęcia z dzisiejszej naprawy.
    > Ale przecież jesteś specjalistą i pewnie wiesz najlepiej :D

    Nawet mi nie przypominaj tych popierdolonych linek (wiecznie kolki
    wkladane pod szybe), sie w skodzie z tym babralem praktycznie w kazdych
    drzwiach.
    O dziwo ta najczesciej uzywana w drzwiach kierowcy sie nie popsula.

    --
    Karolek

  • 155. Data: 2010-10-28 09:05:13
    Od: Piotr Jurczak <p...@p...pl>

    W dniu 2010-10-27 23:17, Bydlę pisze:

    > No i czego nie rozumiesz?

    > Poproś kogoś dorosłego o atlas.

    Nie ma jak merytoryczna dyskusja na temat chińsko francusko niemieckiego
    sprzętu, kilku być może dorosłych facetów (chociaż wypowiedzi jak z
    piaskownicy) broni jak niepodległości swoich samochodów. Czas dorosnąć
    Panowie i nie fetyszyzować swoich zabawek.

    I na dodatek ani krzty humoru, więcej luzu, parę dni wolnego przed nami.
    Pozdrawiam

  • 156. Data: 2010-10-28 15:31:12
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-10-28 09:05:13 +0200, Piotr Jurczak <p...@p...pl> said:

    > Nie ma jak merytoryczna dyskusja na temat chińsko francusko
    > niemieckiego sprzętu,

    Niemieckiej marki wyprodukowanego w fabryce leżącej na terenie innego państwa.

    Czego tym razem nie rozumiesz?

    --
    Bydlę

  • 157. Data: 2010-10-28 19:46:11
    Od: Piotr Jurczak <p...@p...pl>

    > Niemieckiej marki wyprodukowanego w fabryce leżącej na terenie innego
    > państwa.
    >
    > Czego tym razem nie rozumiesz?

    Przeczytaj kilkanaście postów z tego wątku, pomyśl chwilę to może
    będziesz wiedział dlaczego tak napisałem, i jeszcze raz powtórzę: więcej
    luzu.
    pozdrawiam

  • 158. Data: 2010-10-28 22:02:40
    Temat: Re: Dla wierzących w diesle z zachodu....
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "BearBag" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Zdarzają się i diesle z małym przebiegiem ale na pewno nie za cene
    > rynkową.
    > Taki diesel powyzej 5 lat i poniżej 150tys kosztuje przynajmniej o tysiąc
    > euro wiecej. Ale Polak jest naiwny a może nawet nie chodzi o to że naiwny
    > on po prostu woli miec na liczniku mniejszą liczbę bo się z tym lepiej
    > czuje.

    Dopłaciłbym ten tysiąć gdyby takie istniały w PL.
    Ale takie nie istnieją, bo nie opłaca się sprowadzać albo jak są rozchodzą
    się wśród znajomych.

    Szkoda że do Puga 407 2.0 benzyny skrzyni 6-stki nie dają. Podoba mi się to
    auto, ale raczej benzynę wolę, za małe przebiegi robię i może trafię
    niekręcone ;)

    Pozdro.

    --
    Irokez

  • 159. Data: 2010-10-28 23:05:42
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-10-28 07:45, Karolek pisze:

> [...]
    > drzwiach.
    > O dziwo ta najczesciej uzywana w drzwiach kierowcy sie nie popsula.

    No wlasnie, w mitsubishi mialem podobne gowno (samochod konstrukcyjnie z
    poczatku lat 90) - a VAG lubuje sie w tym po dzis dzien :)

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 160. Data: 2010-10-29 07:26:49
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2010-10-28 23:05, DoQ pisze:

    > No wlasnie, w mitsubishi mialem podobne gowno (samochod konstrukcyjnie z
    > poczatku lat 90) - a VAG lubuje sie w tym po dzis dzien :)

    Pamietam ze mi sie w tych momentach kaszlak przypominal ze swoimi rownie
    dobrymi podnosnikami na linkach :>

    --
    Karolek