  • 141. Data: 2010-10-27 15:11:29
    Temat: Re: [Przestroga] Dla wierzących w diesle z zachodu....
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-10-27 13:53, Waldek Godel pisze:

    > A kto ma mieć rację? Troll-analfabeta który poległ na przeczytaniu 6 liter?
    > Który Boscha nazywa chińską firmą? A może ten drugi co miał auto klepane z
    > przystanku i wini za awarię producenta?

    No przecież piszę, że tylko i wyłącznie Ty, jak zawsze zresztą.

    Co jeszcze wymyślisz, że powiedziałem? Zresztą nie pisz, na pewno masz
    rację. Wspieramy Cię.

    A.

  • 142. Data: 2010-10-27 15:14:56
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-10-27 15:03, Piotr Jurczak pisze:

    > Nawiązując do dyskusji, może powiecie co jest lepsze: Atari czy
    > Commodore ? :)

    Zapytaj się jaki ma/miał Włodek i będziesz miał odpowiedź. Został
    specjalnie zaprojektowany i zmontowany w 100% ze sprawdzonych
    francuskich części. Drugi będzie pewnie produkcji niemieckiej
    najprawdopodobniej wymyślony przez Boscha (wszystko jest wymyślone przez
    Boscha). W którymś z kolei postów, Włodek wmówi Ci, że coś mu napisałeś
    po czym, przez kolejnych kilka będzie się z tego nabijał. Myślę, że
    pytanie nie było nazbyt skomplikowane:)

    A.

  • 143. Data: 2010-10-27 15:18:33
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Wed, 27 Oct 2010 13:28:17 +0200, Michal "chomik" Lasota napisał(a):

    > Jakis zcas temu sprzedajac Seicento mojej drugiej polowy nowy wlasciciel
    > 2x sprzwdzal czy nie pogibane cos jest z licznikiem - 6 letnie auto mialo
    > 19 677 km wykrecone. Przebieg jak najbardziej realny i prawdziwy.

    Doczytaj dokładnie - w poście Marcina ukryty jest głębszy przekaz.
    Kenickie nie dość, że skręcił licznik to jeszcze skręcił rok produkcji -
    sprzedał Seja "jako" pięciolatka - nikt nie wiem ile lat miał naprawdę
    ;)))

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 144. Data: 2010-10-27 15:25:15
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 27 Oct 2010 15:14:56 +0200, Arek (G) napisał(a):

    > Zapytaj się jaki ma/miał Włodek i będziesz miał odpowiedź. Został
    > specjalnie zaprojektowany i zmontowany w 100% ze sprawdzonych

    W A L D E K, buszmenie.
    Odrób zaległości z podstawówki, naucz się litereke, później wykorzystaj
    świeżo zdobytą wiedzę, żeby się coś nauczyć o samochodach, a dopiero
    później pouczaj innych.
    Bo póki co to trollujesz i nic więcej.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 145. Data: 2010-10-27 15:28:02
    Od: PaPi <...@...3>

    > Jak mozesz mu tak burzyć światopogląd?

    Ee tam burzyc.
    Raczej bajdurzyc. No ale dowartosciowac zawsze sie mozna.
    Rozumiem, ze cene tych "niewlasciwych" pojazdow w komisach to robia
    turcy, rozwoziciele pizzy i studenci - masowo wykupujacy te
    "niewlasciwe" marki ?
    Rodziny z dziecmi za to :-) specjalnie nie kupuja zeby zbic ceny wlochow
    i francuzow.
    Ot sprytne :-)

  • 146. Data: 2010-10-27 15:29:21
    Temat: Re: [Przestroga] Dla wierzšcych w diesle z zachodu....
    Od: PaPi <...@...3>

    > po prostu dobrych aut nie sprzedają tylko wypychają złomki ;D

    Aha. A jak te dobre sprzedaja to specjalnie taniej niz te zlomki co
    wypychaja ? Fajna teoria :-)

  • 147. Data: 2010-10-27 15:52:39
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-10-27 15:25, Waldek Godel pisze:

> [...]
    > Odrób zaległości z podstawówki, naucz się litereke, później wykorzystaj
    > świeżo zdobytą wiedzę, żeby się coś nauczyć o samochodach, a dopiero

    Chętnie pouczył bym się tego "litereke" ale cholera nic nie mogę
    znaleźć. Waldek pomożesz?

    A.

  • 148. Data: 2010-10-27 16:36:50
    Od: p0li <p...@p...onet.pl>

    O->Dnia 2010-10-27 15:29:21 niejaki PaPi napisał:

    > Aha. A jak te dobre sprzedaja to specjalnie taniej niz te zlomki co
    > wypychaja ? Fajna teoria :-)

    to był żart

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 149. Data: 2010-10-27 20:55:51
    Temat: Re: Dla wierzących w diesle z zachodu....
    Od: BearBag <b...@o...pl>

    > prawdziwe przebiegi to mogą być w luksusowych autach z dużymi
    > silnikami na benzynę. Takie auto to volksdojcz kupuje sobie dla
    > reprezentacji i mało nim jeździ bo umie liczyć swoje pieniądze. Do
    > tłuczenia tysięcy km kupuje się diesla i niech nikt nie wierzy w małe
    > przebiegi tych aut.

    Zdarzają się i diesle z małym przebiegiem ale na pewno nie za cene rynkową.
    Taki diesel powyzej 5 lat i poniżej 150tys kosztuje przynajmniej o tysiąc
    euro wiecej. Ale Polak jest naiwny a może nawet nie chodzi o to że naiwny
    on po prostu woli miec na liczniku mniejszą liczbę bo się z tym lepiej
    czuje.
    Pozdrawia BearBag...

  • 150. Data: 2010-10-27 21:58:00
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-10-27 13:34, Arek (G) pisze:

    > Fajnie się Was czyta.

    A Ciebie tak średnio, bo merytorycznie nie umiesz się szczególnie popisać.
    http://tinyurl.com/2wpqacq
    http://tinyurl.com/3ajtle5
    Powyzej typowa usterka VAGa - podnosniki szyb (ktore ponoc tylko w
    peżotach sie psują). To akurat zdjęcia z dzisiejszej naprawy.
    Ale przecież jesteś specjalistą i pewnie wiesz najlepiej :D

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com