eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDla tych, którzy kochają rowerzystów jadących wzdłuż ścieżek rowerowych › Re: Dla tych, którzy kochają rowerzystów jadących wzdłuż ścieżek rowerowych
  • Data: 2018-11-29 21:52:46
    Temat: Re: Dla tych, którzy kochają rowerzystów jadących wzdłuż ścieżek rowerowych
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.11.2018 o 21:18, Marek S pisze:
    > Gdy krytykowałem tak zachowujących się rowerzystów spotkałem się z
    > nawoływaniem od kilku z Was o tolerancję. Właśnie znalazłem skrajny
    > przypadek:
    >
    > https://youtu.be/Gu1EgYaba7k?t=407
    >
    > Czy tu również uważacie, że kierowca auta nie wykazał się tolerancją?

    ta sytuacja niema nic wspólnego z tolerancją. jazda wzdłuż ścieżek to
    jedno, a jazda nocą bez oświetlenia to drugie. powinien wyjść z auta,
    poprosić aby gośćiu grzecznie czekał na przyjazd poilcji, a jak "batman"
    próbowałby uciekać - rozjechać go i zażądać odszkodowania od niego lub
    spadkobierców.

    ToMasz