  • Data: 2010-12-18 15:22:07
    Temat: Re: Dla tych co tylko grupe czytaja
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "quwert" <q...@g...pl> wrote in message
    news:3z4daax0f7a0.13xc9mfgslsso.dlg@40tude.net...
    > T-Mobile już się zbliża, już puka do mych drzwi!
    > Pobiegnę mu otworzyc w mym ręku bilon drży.
    > O szczęście niepojęte tmobile sam odwiedza mnie,
    > Sąsiedzie wspomóż rentą bym mógł zadzwonic se...

    Fajną laskę na motorze w biało-różowym skafandrze
    mają w reklamie w USA gdzie się wywyższają nad AT&T
    i chwalą swoim 4G nad którym podobno Motorola
    dopiero pracuje :-)

    http://www.youtube.com/watch?v=SKG4B7wFJUo

    Gdybym nie miał już kontraktu z AT&T to bym się z nią ożenił ;-)

    A tak przy okazji - czy pomaranczowe kolorki klubowe
    firmy AT&T w USA moze sugeruja jakis zwiazek gospodarczy z
    polskim/eropejskim Orange? Ktos sie orientuje w powiazaniach?