  • Data: 2013-01-27 14:08:08
    Temat: Re: Dla odmiany coś do pooglądania
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-01-26 10:28, w...@g...com pisze:
    > Rozumiesz to, co chciałeś zrozumieć :) powiedziałem, ze wole
    > poogladac niż gadać :) ni mniej, ni wiecej :) co do smartfona jak
    > pogrzebiesz glebiej na mojej stronie - tez znajdziesz kilka obrazkow
    > wyjetych z iphonea :) bo co to za różnica czym? Najwazniejsze chyba,
    > żeby w ogóle fotografować :)

    Nie do końca zgodzę się z tą tezą :) Chodziło mi o "bezproduktywne
    dyskusje o sprzęcie". Osobiście uważam, że takie dyskusje pozwalają na
    świadome używanie sprzętu. Raczej pozbawione jest sensu fotografowanie
    bez świadomości do czego służy czas, przesłona oraz inne i w
    konsekwencji liczenie na to, że raz na jakiś czas uda się automatyce
    zrobić ciekawe zdjęcie. Takie podejście zniechęca niedoszłego
    fotoamatora. Parę razy słyszałem osoby rozczarowane sprzętem za parę
    tys. zł pierwotnie przekonane, że kasa to jedyny klucz do dobrego
    zdjęcia. Potem aparat leży w szafie gdyż okazuje się, że "mój ajfon ma
    jeden guzik a robi takie same zdjęcia".

    Marek