  • Data: 2013-01-28 13:22:31
    Temat: Re: Dla odmiany coś do pooglądania
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek wrote:

    > Nie do końca zgodzę się z tą tezą :) Chodziło mi o "bezproduktywne
    > dyskusje o sprzęcie".

    dlatego jeśli się chce traktować fotografię trochę poważniej warto poczytać
    jakąś literaturę, ale zawsze trzeba mieć świadomość że nad techniką leży
    czucie, jeśli fotografia ma sie zbliżać do czegoś zwanego sztuką.

    Trzeba mieć świadomość zależności między czasem a przysłoną, mieć świadomość
    wpływu tzw czułości na uzyskany efekt, mieć świdomość na temat co dają różne
    kąty patrzenia obiektywu itd...

    to sa elementy warsztatu faotografa.