  • 1. Data: 2010-08-13 13:19:38
    Temat: Dla nocujacych na campingach ..
    Od: "Mr. MAKARENA" <m...@n...pl>

    Podczas urlopu jechalismy z rodzinka rowerami ze Swinoujscia na Hel nocujac
    miedzy innymi na kampingach gdzie naliczano nam oplate klimatyczna . Po
    powrocie do domu bardzo chcialem sprawdzic czym ten twor jest i co sie
    okazalo :

    "W 2010 r. w sprawie opłaty uzdrowiskowej, na terenie Gminy Świnoujście,
    obowiązuje uchwała Nr XLIV/370/2008 Rady Miasta Świnoujścia z dnia
    30.10.2008r. w sprawie ustalenia stawki opłaty uzdrowiskowej, terminów
    płatności oraz sposobu jej poboru na terenie Miasta Świnoujścia.

    Opłata dzienna wynosi 3 zł od osoby i należna jest, gdy długość pobytu na
    terenie Świnoujścia PRZEKRACZA 24 godziny. Opłatą objęty jest pobyt w celach
    wypoczynkowych, zdrowotnych, szkoleniowych i turystycznych "

    Czyli jak latwo zauwazyc , jezeli spalismy tam jedna noc to wlasciciel
    campingu pobral od nas 4X3=12 PLN niezgodnie z prawem naliczonej oplaty .
    Dzwonilem na camping i we wtorek maja mi oddac przelewem .

    P.S .
    Oczywiscie tekst ustawy jest jednolity i dotyczy wszystkich gmin
    --

    Mr. MAKARENA UĆ
    CZERWONE R-ONE

    5364 (20100813) __________

  • 2. Data: 2010-08-13 15:19:35
    Temat: Re: Dla nocujacych na campingach ..
    Od: amos <g...@g...com>

    On 13 Sie, 15:19, "Mr. MAKARENA" <m...@n...pl> wrote:
    > Czyli jak latwo zauwazyc , jezeli spalismy tam jedna noc to wlasciciel
    > campingu pobral  od nas 4X3=12 PLN niezgodnie z prawem naliczonej oplaty .
    > Dzwonilem na camping i we wtorek maja mi oddac przelewem .

    To bardzo przydatna informacja, dzieki!

    > __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow
    5364 (20100813) __________

    > Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.
    >
    > http://www.eset.pllubhttp://www.eset.com

    W zamian odwdziecze sie tym:
    NOD32 - jak wyłączyć doklejanie tekstu w poczcie.
    http://forum.softgroup.pl/viewtopic.php?t=20

    --
    zdrowka
    amos

  • 3. Data: 2010-08-13 15:19:49
    Od: amos <g...@g...com>

  • 4. Data: 2010-08-13 15:53:20
    Od: "Mr. MAKARENA" <m...@n...pl>

    To bardzo przydatna informacja, dzieki!

    Wyczuwam ironie :-)
    Ja wiem ze kwota jest smieszna ale chyba nikt nie lubi byc dymany na kase

    Pozdrawiam :

    Mr.MAKARENA UĆ