-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.
com!news.xlned.com!peer01.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.ne
ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Subject: Re: Dla kochających nie wymienianie oleju
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <q22tj6$407$1@node1.news.atman.pl>
<5c46a580$0$506$65785112@news.neostrada.pl>
<q284uf$b7b$1@node1.news.atman.pl>
<5c48cab8$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
<q2am8j$poc$1@node1.news.atman.pl>
<1...@4...net>
<0...@g...com>
Date: Thu, 24 Jan 2019 22:05:15 +0100
Message-ID: <13n88oxz8m82a$.1agbs3pfgjt8q.dlg@40tude.net>
Lines: 11
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 82.143.187.50
X-Trace: 1548363891 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 474 82.143.187.50:51123
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 1702
X-Received-Body-CRC: 2766743272
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2648773
[ ukryj nagłówki ]Dnia Thu, 24 Jan 2019 12:35:07 -0800 (PST), Zenek Kapelinder
napisał(a):
> W silniku spalinowym nic o siebie sie nie trze. Wszystkie elementy wspolpracujace
rozdzielone sa filmem olejowym. Sa miejsca gdzie jest stosunkowo duzo oleju. Na
przyklad pomiedzy czopem walu wykorbionego a panewka. Sa miejsc gdzie jest bardzo
cienki film olejowy. Takim miejscem jest styk piescienia uszczelniajcego i cylindra.
W zasadzie masz racje.
Tylko czemu potem olej wyglada jak na filmie ? :-)
Albo czemu czasem panewki wymagaja wymiany, a wal szlifu ?
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 24.01.19 22:16 pueblo
- 24.01.19 22:23 Shrek
- 24.01.19 22:58 Zenek Kapelinder
- 24.01.19 23:59 J.F.
- 25.01.19 01:19 Zenek Kapelinder
- 25.01.19 06:47 Shrek
- 25.01.19 08:29 J.F.
- 25.01.19 08:41 J.F.
- 25.01.19 14:21 Zenek Kapelinder
- 29.01.19 22:20 Irek.N.
- 29.01.19 22:29 Irek.N.
- 29.01.19 22:37 Zenek Kapelinder
- 30.01.19 04:16 J.F.
- 30.01.19 18:38 Zenek Kapelinder
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=