-
Data: 2019-01-25 08:41:35
Temat: Re: Dla kochających nie wymienianie oleju
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Dnia Thu, 24 Jan 2019 13:58:09 -0800 (PST), Zenek Kapelinder
napisał(a):
> Olej na filmie wyglada bardzo dobrze, nie liczac czegos co
> przypomina drobne wiory.
I w tych wiorach problem.
>One nie stanowia zadnego zagrozenia.
Hm.
-przez pompe przechodza. Nieszkodliwie ?
-filtr je zatrzyma ? Jak widac czesc zatrzymal, ale zadziwiajaco duzo
w oleju plywalo.
-a jak filtr jednak bocznikiem przepusci ... i doplynie taki wior do
panewki ?
-albo np do dyszy tryskajacej na walek rozrzadu ...
> Swiezy czysty olej ma slabe wlasciwosci smarne. Ciemy olej w ktorym
> jest zawiesina grafitu ma najlepsze wlasciwosci smarne. W silnikach
> w ktorych nie zmienia sie oleju albo bardzo rzadko sie zmienia
> grafitu w oleju jest duzo. Dlatego takie silniki sie nie zacieraja
> pomimo ze baza oleju sie wypracowala.
Jak wymienisz olej na nowy, to tez sie nie zacieraja :-)
Ale zaraz ... a sam to co ile km olej zmieniasz ? :-)
> zuzyty wal mowisz. Fakt,
> czopy sie wycieraja. Panewki tez. Zuzycie czopu o 5 setnych
> milimetra kwalifikuje wal do szlifowania. To mniej niz grubosc
> wlosa u europejczyka.
Ale jest. Cos go wytarlo.
Choc oczywiscie gdyby olej nie rozdzielal, to wytarloby go po 100m, a
nie po 300kkm .
> Z reguly wymiar naprawczy jest mniejszy od
> nominalnego o 0,2 mm. Panewka zuzyje sie tez mniej wiecej tyle co
> wal. Problem z Toba jest taki ze to co wiesz przeczytales w necie.
> Nigdy nie widziales zuzytych walow wykorbionych.
Ale ubytek na cylindrze widzialem.
No ale tam oleju malo.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 25.01.19 14:21 Zenek Kapelinder
- 29.01.19 22:20 Irek.N.
- 29.01.19 22:29 Irek.N.
- 29.01.19 22:37 Zenek Kapelinder
- 30.01.19 04:16 J.F.
- 30.01.19 18:38 Zenek Kapelinder
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=