-
X-Received: by 2002:a81:27cd:: with SMTP id n196mr79820ywn.2.1548291514165; Wed, 23
Jan 2019 16:58:34 -0800 (PST)
X-Received: by 2002:a81:27cd:: with SMTP id n196mr79820ywn.2.1548291514165; Wed, 23
Jan 2019 16:58:34 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!proxad.net!feeder1-2.proxad.net!209.
85.160.216.MISMATCH!v55no1849661qtk.0!news-out.google.com!h3ni4074qtk.1!nntp.go
ogle.com!v55no1849655qtk.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.c
om!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Wed, 23 Jan 2019 16:58:33 -0800 (PST)
In-Reply-To: <q2amq6$ebk$9@node1.news.atman.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.112.43.173;
posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
NNTP-Posting-Host: 46.112.43.173
References: <q22tj6$407$1@node1.news.atman.pl>
<5c46a580$0$506$65785112@news.neostrada.pl>
<q26bk3$u0r$2@node2.news.atman.pl>
<5c48d147$0$494$65785112@news.neostrada.pl>
<q2amq6$ebk$9@node1.news.atman.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <4...@g...com>
Subject: Re: Dla kochających nie wymienianie oleju
From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
Injection-Date: Thu, 24 Jan 2019 00:58:34 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2648663
[ ukryj nagłówki ]To zle bys zrobil. Pierscienie od kompresji sa zeliwne chromowane. Twardosc chromu
technicznego to powyzej 1000HV. Musza byc takie bo pracuja praktycznie bez smarowania
z tarciem od granicznego do polsuchego. Jedynym sposobem zeby sie nie zuzywaly bardzo
szybko jest zastosowanie bardzo twardej i gladkiej powloki. Powloka chromowa na
pierscieniach jest tak twarda ze jest jeszcze na zuzytych pierscieniach. Pierscienie
uszczelniajaco zgarniajace i zgarniajace robione sa z zeliwa i nie sa tak twarde jak
hartowana gladz cylindra. One nie musza byc twarde bo pracuja przy tarciu plynnym i w
czasie pracy praktycznie sie nie zuzywaja.
Następne wpisy z tego wątku
- 24.01.19 07:17 Shrek
- 24.01.19 08:38 cef
- 24.01.19 09:09 Mateusz Viste
- 24.01.19 09:15 Miroo
- 24.01.19 10:18 pueblo
- 24.01.19 11:20 Zenek Kapelinder
- 24.01.19 12:24 cef
- 24.01.19 14:17 Mateusz Viste
- 24.01.19 17:35 Zenek Kapelinder
- 24.01.19 20:52 J.F.
- 24.01.19 21:03 J.F.
- 24.01.19 21:07 J.F.
- 24.01.19 21:35 Zenek Kapelinder
- 24.01.19 22:05 J.F.
- 24.01.19 22:16 pueblo
Najnowsze wątki z tej grupy
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
- [OT] Lewe oprogramowanie
- droga laweta
- Co tam się odpierdala w tej Warszawie?
- skąd się biorą tacy debile?
- wina Tóska
Najnowsze wątki
- 2024-12-05 nie chcem ale muszem zapytać
- 2024-12-05 test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- 2024-12-05 jak to na autostradzie
- 2024-12-04 Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- 2024-12-06 starość nie radość
- 2024-12-05 Ataki hakerskie
- 2024-12-05 Konwersja dysku z MBR na GPT
- 2024-12-05 Problem z wilgotnością
- 2024-12-05 Warszawa => Junior New Business Development Manager <=
- 2024-12-05 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2024-12-04 Warszawa => Specjalista Helpdesk <=
- 2024-12-04 Wrocław => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-12-04 Gdańsk => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-04 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-12-04 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=