  • Data: 2011-07-05 08:37:15
    Temat: Re: Discovery Channel :-) :-(
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 04 Jul 2011 20:48:03 +0000, Jarosław Sokołowski napisał(a):

    > Też mam gdzieś stary przeterminowany bizmut.
    Stary, nie wiesz co robisz. Niedawno doświadczenia potwierdziły
    teoretyczne sugestie, że bizmut nie jest stabilnym pierwiastkiem (ma
    duuuży okres półrozpadu, więc ciężko było to wykryć), więc trzymasz w
    domu tyle gramów substancji RADIOAKTYWNEJ. Jak nic smutni panowie ci
    wjazd zrobią.
    <http://en.wikipedia.org/wiki/Isotopes_of_bismuth>

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski