    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Sun, 3 May 2020 23:38:04 -0700 (PDT)
    Subject: Re: DipTrace - prośba o opinię
    From: pytajacy <r...@p...fm>

    Zainstalowałem tego KiCAD-a, ten interaktywny router wygląda ciekawie.
    KiCAD wydaje się aktualnie najbardziej sensownym programem.
    Zawartość bibliotek jest wręcz imponująca.

    pytajacy

    W dniu sobota, 2 maja 2020 13:54:51 UTC+2 użytkownik Piotr Gałka napisał:
> [...]
    miedzi w sposób ciągły (tzw. Direct connect), a on umożliwia tylko przelotki tzw.
    Thermal connect.

> [...]
    > przez siebie footprintem.

    > KiCad jest bardzo szybko rozwijany.
    > Około tydzień temu:
    > Zauważyłem (mało istotny) błąd przy eksporcie schematu do SVG.
    > Zgłosiłem.
    > Za jakieś pół godziny ktoś tam przydzielił mu zapis, że planuje się
    > poprawić w wersji 5.1.7 (wersja 5.1.6 jest już w stanie "tuż przed
    > release").
    > Jakieś 4 godziny później ktoś inny napisał, że już to poprawił.
    > Chwilę później zmieniono dla tego buga cel z 5.1.7 na 5.1.6.
    > Zapewne jakbym pobrał aktualną wersję pre 5.1.6 to już tego błędu tam

    połączonych z miedzią w sposób Thermal connect jak i Direct connect?