  • Data: 2020-05-04 15:22:37
    Temat: Re: DipTrace - prośba o opinię
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-05-04 o 08:32, pytajacy pisze:
    > Wszystko fajnie w tym CircuitMaker tylko szkoda że projekty trzeba trzymać w
    chmurze i je udostępniać.

    Po pierwsze, nikt ci nie każe projektów tak opisywać, żeby były
    zrozumiałe. Raczej z ciekawości "co to jest" nikt nie będzie robił
    twoich projektów :)

    A po drugie - wydaje mi się, że kiedyś widziałem jakiś opis, jak trzymać
    projekty offline. Nie pamiętam dokładnie ale coś takiego chyba było...

    Po trzecie - to jest a'la Protel. Jak się zna Protela to jest zaleta.

    No ale oczywiście - ideał toto nie jest. Żeby mieć ideał trzeba wybulić
    jakieś 20 tysi (czy ile tam teraz Altium kosztuje). Szkoda, że nie mają
    jakichś limitowanych np. ilością warstw wersji dla małych firm.