  • 1. Data: 2014-05-06 19:04:42
    Temat: Dioda powiadomień
    Od: Trybun <I...@j...com>

    Czy znacie jakiś program do ustawiania diody powiadomień, coś na kształt
    Light Flow Lite? Za kapitalistyczne USA, nie mogę po aktualizacji
    systemu przywrócić koloru niebieskiego dla nieodebranych rozmów.

  • 2. Data: 2014-05-06 19:46:33
    Temat: Re: Dioda powiadomień
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 06 May 2014 19:04:42 +0200 osobnik zwany Trybun
    napisał:

    > Czy znacie jakiś program do ustawiania diody powiadomień, coś na kształt
    > Light Flow Lite? Za kapitalistyczne USA, nie mogę po aktualizacji
    > systemu przywrócić koloru niebieskiego dla nieodebranych rozmów.

    to może znajdziesz coś co zacznie mrugać u mnie nieistniejąca diodą :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2014-05-06 21:10:56
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-05-06 19:46, masti wrote:

    > to może znajdziesz coś co zacznie mrugać u mnie nieistniejąca diodą :)

    Jesli masz oleda polecam aplikacje NoLed, jest tez kilka innych.

  • 4. Data: 2014-05-07 07:56:48
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-05-06 19:46, masti pisze:

    > to może znajdziesz coś co zacznie mrugać u mnie nieistniejąca diodą :)

    Widziałem parę programów w Google Play, za po mocą których diodę
    doświetlająca aparat foto można zmusić do pełnienie funkcji diody
    powiadamiania.

  • 5. Data: 2014-05-07 14:30:34
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 07 May 2014 07:56:48 +0200, Trybun <I...@j...com> wrote:
    > Widziałem parę programów w Google Play, za po mocą których diodę
    > doświetlająca aparat foto można zmusić do pełnienie funkcji diody

    Te wszystkie programowe obejścia braku dedykowanej diody
    (dedykowanego układu sygnalizacji powiadamiania) jak noled czy użycie
    led od foto bazują na częstym wybudzaniu cpu co w efekcie bardziej
    żre baterie...

    --
    Marek

  • 6. Data: 2014-05-07 14:59:20
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-05-07 14:30, Marek wrote:

    > Te wszystkie programowe obejścia braku dedykowanej diody (dedykowanego
    > układu sygnalizacji powiadamiania) jak noled czy użycie led od foto
    > bazują na częstym wybudzaniu cpu co w efekcie bardziej żre baterie...

    Nie jest tragicznie ale fakt faktem, ze to dodatkowy pobor. Szkoda, ze
    niektorzy producenci oszczedzaja na takich istotnych drobiazgach.