  • 1. Data: 2014-05-04 01:57:49
    Temat: Tajemnice Playa
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    To tylko urywek z całości:
    Konsultant podkreśla, że w Play klient musi teraz zapłacić więcej w
    zamian za nielimitowane rozmowy, a prawda jest taka, że wielu klientom
    wystarczała poprzednia oferta z 400 minutami wymiennymi na SMS-y i
    MMS-y. Sprzedawca zauważa też, że nie mogąc zaoferować klientom lepszego
    rozwiązania, ci pozostają przy starych taryfach (Formuła S, M i L). Na
    koniec dodaje, że ma już dość klientów mówiących, że "Play się
    pogorszył, ściągnął klientów, a teraz nic nie daje konkurencyjnego, a
    nawet ma słabszą ofertę".
    http://joemonster.org/link/pokaz/53885/Wszystkie_taj
    emnice_Playa_prosto_z_wewnetrznego_forum_pracownikow

    --
    animka

  • 2. Data: 2014-05-04 07:50:12
    Temat: Re: Tajemnice Playa
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Sun, 04 May 2014 01:57:49 +0200, animka <a...@t...wp.pl>
    wrote:

> [...]
    >nawet ma słabszą ofertę".
    >http://joemonster.org/link/pokaz/53885/Wszystkie_ta
    jemnice_Playa_prosto_z_wewnetrznego_forum_pracowniko

    stare. Tu odpowiedź rzecznika play:
    http://www.blogplay.pl/2014/04/etyka-za-kliki-czyli-
    tajemnice-play-bez-manipulacji/

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2014-05-04 12:23:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 04 May 2014 01:57:49 +0200, animka napisał(a):
> [...]
    > nawet ma słabszą ofertę".
    > http://joemonster.org/link/pokaz/53885/Wszystkie_taj
    emnice_Playa_prosto_z_wewnetrznego_forum_pracownikow

    nie tylko Play - chyba wszystkie sieci maja ten sam problem -
    klientowi by wystarczyl abonament za 20-30 zl, a oni chca minimum 50,
    lepiej 100.
    Na razie z tego co widze usztywnili cenniki i zaczelo sie polowanie na
    frajera - nielimitowane rozmowy ... ale bez SMS. Tylko w sieci, albo
    do wszystkich sieci ... komorkowych, a do stacjonarnych nie.
    Plus doplata za internet.

    A skonczy sie pewnie tak jak Pszemol pisze - 10GB internetu za 99zl,
    reszta bezplatnie :-)

    Chyba ze u nas inny model - az sie dziwie ze nie chca sie bawic w
    hurtownikow telefonicznych - przy zamowieniach idacych w miliony
    mogliby dobra cene zaproponowac i jeszcze na tym zarobic ...

    J.

  • 4. Data: 2014-05-04 13:44:44
    Od: W <w...@w...pl>

    J.F. wystukał, co następuje:

    > Chyba ze u nas inny model - az sie dziwie ze nie chca sie bawic w
    > hurtownikow telefonicznych - przy zamowieniach idacych w miliony
    > mogliby dobra cene zaproponowac i jeszcze na tym zarobic ...

    Hm, sieci MNVO? ;-)

  • 5. Data: 2014-05-08 06:56:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 4 May 2014 11:44:44 +0000 (UTC), W napisał(a):
    > J.F. wystukał, co następuje:
    >
    > Hm, sieci MNVO? ;-)

    Telefony mialem na mysli, na tym tez da sie zarobic, sprzedajac tanio.
    Ale oni wola drogo.

    J.

  • 6. Data: 2014-05-08 18:50:06
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-05-04 12:23, J.F. pisze:

> [...]
    > frajera - nielimitowane rozmowy ... ale bez SMS. Tylko w sieci, albo
    > do wszystkich sieci ... komorkowych, a do stacjonarnych nie.

    Wydaje mi się, że oni nastawiają się na firmy. Nie analizowałem ich
    oferty prywatnej ale mam jeden numer prywatny i kilka firmowych w tej
    sieci. Mam swojego doradcę w Play - tam uzyskuję inne oferty niż w
    salonach. Ceny abonamentów gdzie nielimitowane rozmowy do wszystkich,
    SMSy b/o to niecałe 30zł. 1GB transferu standardowo 10zł (też bodajże -
    bo nie mam faktury przed nosem). Z kolei przy ofercie indywidualnej
    zawsze są jakieś jaja. Standardowo włączane są jakieś usługi "za darmo
    przez N miesięcy" - po pewnym czasie orientujesz się, że płacisz za
    niechciane usługi. Opłaty abonamentowe też wyższe bo nie ma z kim
    ponegocjować nawet.

    Marek