  • 1. Data: 2014-05-06 17:04:58
    Temat: Play pozmieniał ustawienia Internet
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Jeżeli ktoś korzystał (jak ja...) z ustawień odziedziczonych po RBM (czyli APN:
    RBMinternet), to chyba od wczoraj nie będzie mu działał net. Dopóki nie zmieni
    APN na internet).

  • 2. Data: 2014-05-06 17:48:24
    Temat: Re: Play pozmieniał ustawienia Internet
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-05-06 17:04, r...@k...pl pisze:
    > Jeżeli ktoś korzystał (jak ja...) z ustawień odziedziczonych po RBM (czyli APN:
    > RBMinternet), to chyba od wczoraj nie będzie mu działał net. Dopóki nie zmieni
    > APN na internet).

    Jak to pozmieniał? Od zawsze APN to był "internet"..

  • 3. Data: 2014-05-07 09:32:59

    Tue, 06 May 2014 17:48:24 +0200, w
    <5369043d$0$2354$65785112@news.neostrada.pl>, Trybun <I...@j...com>
    napisał(-a):

    > Jak to pozmieniał? Od zawsze APN to był "internet"..

    Tak, ale przy zmianie karty z RBM zostawiłem AP z RedBulla i działało latami z
    AP RBMinternet.
    A wczoraj przez cały dzień zastanawiałem się dlaczego już nie działa...