  • Data: 2012-01-18 08:22:09
    Temat: Re: Dioda LED 1W biała do lampki rowerowej
    Od: "Waldek" <n...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    news:5318135800$20120118090958@squadack.com...
> [...]
    -22mm-32-8mm-15342

    > Gdzie ta latarka? Bo link podałes do uchwytu tylko. A latarkę na DX
    > bałbym się kupować :(

    E, tam ;) Nie ma sie czego bac, jest ci tego u nas dostatek
    i raczej nie ma wiekszych problemow, czasem ktos sobie driverek zmieni albo bina
    na podstawie doswiadczen z www.swiatelka.pl ;)

    Ale skoro juz wlaczyles sie w watek Roman, to tak przy okazji
    - moze wiesz co to za wynalazek ?
    bo pierwsze moje skojarzenie to ... WTF ? ;)
    http://www.dealextreme.com/p/20kw-power-saving-elect
    ricity-energy-saver-ac-110-240v-2-flat-pin-plug-1143
    02

    Pozdro