  • Data: 2012-01-20 15:34:00
    Temat: Re: Dioda LED 1W biała do lampki rowerowej
    Od: "Papkin" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    > http://www.dealextreme.com/p/universal-bicycle-mount
    -22mm-32-8mm-15342
    > - tyle ze moze nie tak "od reki" ;)

    Ten uchwyt to bubel, kupilem chyba kazdy z DX i ten na pewno mi nie przypadl do
    gustu. Wg mnie te na rzep ew ten za 1.8 po lewej, sama guma ale trzeba miec
    cienka kierownice, na rzep sa najlepsze.

    Takze jedynie uchwyt "na rzep" (welcro czy velcro to nazywaja anglosasi) i
    latarke na WF 502B na diodzie, no wlasnie zapomnialem ale bierze kilka wat i
    dawac miala 750 lumenow albo cos kolo tego, o chyba XPG. Nic wiecej nie
    potrzeba, no moze zapasowy aku na wszelki wypadek.

    Do jazdy po miescie starcza w zupelnosci, nie widze potrzeby jakis lepszych
    turbo diod ktore i tak nie jada na 100% mocy bo by sie spalily pewnie! Cena z
    dostawa smieszna... ladowarka taka za 7$ chyba i dziala dobrze (choc ponoc nie
    ma specjalnym IC, nie nabija do 100% itd ale 7$...), aku ultrafire za 9.9$.
    Zadne inne latarki z marketu typu no name.