-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.c139-66.icpnet
.pl!not-for-mail
From: Cavallino <C...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Dieselgate czyli ciemna strona niemieckiej motoryzacji
Date: Mon, 21 Sep 2020 15:25:21 +0200
Organization: news.chmurka.net
Message-ID: <rka9k2$u4a$1$Cav@news.chmurka.net>
References: <e...@g...com>
<rjevqn$vvh$1$Cav@news.chmurka.net>
<5f5b05e2$0$17341$65785112@news.neostrada.pl>
<rjf1h6$1c3$1$Cav@news.chmurka.net>
<X...@1...0.0.1>
<rjmuv8$7mi$3$Cav@news.chmurka.net>
<X...@1...0.0.1>
<rjpk4v$2e6$4$Cav@news.chmurka.net>
<X...@1...0.0.1>
<rk1g22$fql$2$Cav@news.chmurka.net>
<X...@1...0.0.1>
<rk28q1$1f7$1$Cav@news.chmurka.net>
<X...@1...0.0.1>
<rk42nn$h5v$1$Cav@news.chmurka.net>
<X...@1...0.0.1>
<rk554o$dkp$1$Cav@news.chmurka.net>
<X...@1...0.0.1>
<rk5oit$qm2$1$Cav@news.chmurka.net>
<X...@1...0.0.1>
<rk6r12$l5n$1$Cav@news.chmurka.net>
<X...@1...0.0.1>
<rk9e00$b67$1$Cav@news.chmurka.net>
<X...@1...0.0.1>
NNTP-Posting-Host: c139-66.icpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Mon, 21 Sep 2020 13:25:22 +0000 (UTC)
Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="Cav";
posting-host="c139-66.icpnet.pl:85.221.139.66"; logging-data="30858";
mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
Thunderbird/68.12.0
X-Antivirus-Status: Clean
X-Antivirus: Avast (VPS 200921-0, 21.09.2020), Outbound message
In-Reply-To: <X...@1...0.0.1>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2685107
[ ukryj nagłówki ]W dniu 21-09-2020 o 14:59, Budzik pisze:
>>> Wyobrazxasz sobie zeby w tym momencie elektryki stały się bardzo
>>> popularne dla ludzi mieszkajacych w miescie?
>>
>> Tak.
>> Oczywiście nie z dnia na dzień, czy z roku na rok.
>> Ale nie tylko o to idzie, tylko też o popularność zbiorkomu dla
>> ludzi mieszkających w blokach.
>> Zamiast coraz droższych samochodów spalinowych.
>>
> W 20 lat to ja tez sobie to moge wyobrazic.
> Tylko co ci daje mysl ze za 20 lat bedzie lepiej?
Jak nie zaczniesz dokładać cegiełek, to mur nie powstanie nigdy.
>
>> Pomijam to ze znam kilku zawodowo jezdzacych co bys koło ich auta
>> nie
>>> chciał stanac.
>>
>> Przecież nic nie mówiłem, że busy są lepsze, wręcz przeciwnie.
>>
> Mowiłes ze ja zawodowo wiec to coś innego.
> Co w takim razie miałes na mysli?
Jak przeczytasz na co odpowiedziałeś, to będziesz wiedział.
>>> Twoim zdaniem nie miałoby to zadnego znaczenia, gdyby w ciagu
>>> ostatnich 20 lat wraz ze wzrostem sprawnosci silników srednie
>>> spalanie auta spadło o 40%?
>>
>> No ale przecież chcesz ludziom pozwalać na wszystko, więc czemu
>> nie mogą sobie kupować tak dużych aut jak chcą? ;-)
>>
> Emotikon sugeruje ze sie ze mna zgadzasz ale podpuszczasz.
> Dobrze rozumiem?
Tak.
Zresztą też nie bardzo wiem o czym Ty ze mną dyskutujesz....
> Nie mam zadnych złudzen ze rozwiazania proekologiczne musza być
> przynajmniej niezbyt mocno upierdliwe zeby miały szanse sie przyjac.
> Jezeli powiesz ludziom: "won do komunikacji" podczas kiedy ta
> komunikacja bedzie niewygodna, niedopracowana, zle zorganizowana to nie
> ma szans zeby ludzie masowo sie przestawili.
Jak alternatywą będzie wyskok z 200 tys to się zastanowią.
Ja tam poprawę w zbiorkomach widzę i czasem korzystam.
> Dlaczego jak zwiedzasz Londyn, Mediolan, Turyn czy nawet Prage to
> korzystasz z komunikacji miejskiej? Bo jest wygodna.
Nie gadaj, że w Poznaniu jest aż tak źle.
Używasz w ogóle?
>>> Alez oczywiście ze to jest wyscig na liczby.
>>
>> Nie traktuję życia w ten sposób.
>>
> nie zycia tylko spoleczenstwa.
Ja tam piszę o swoim podejściu, co do społeczeństwa złudzeń nie mam.
>>> Obecnie to margines który nie ma znaczenia w kontekscie
>>> rozpatrywania rynku motoryzacyjnego.
>>> Zeby miał znaczenie i zebys mogł oddychac czystszym powietrzem,
>>> musiałoby tych elektryków byc np połowa.
>>
>> B jak będzie 1/3, to będę oddychał brudniejszym niż teraz, tak?
>> ;-)
>>
> Niech by i 1/3 była.
A jak będzie 1/10, to będzie gorzej czy lepiej niż obecnie?
IMO lepiej, więc dlatego widzę sensu w działaniu w tym kierunku.
Bez stawiania konkretnych celów w liczbach, za naszego życia będą pewnie
cały czas oba typy napędów.
Następne wpisy z tego wątku
- 21.09.20 18:16 K
- 21.09.20 22:59 Budzik
- 22.09.20 07:25 Cavallino
- 22.09.20 14:59 Budzik
- 22.09.20 15:08 Cavallino
- 22.09.20 18:59 Budzik
- 26.09.20 21:18 Poldek
- 26.09.20 21:21 Poldek
- 26.09.20 21:27 Poldek
- 27.09.20 03:06 RadoslawF
- 27.09.20 19:00 Cavallino
- 27.09.20 20:59 Budzik
- 28.09.20 14:28 K
- 28.09.20 14:30 K
- 28.09.20 17:59 Budzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
Najnowsze wątki
- 2025-01-27 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-01-27 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-27 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-01-27 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-27 Kto ma PRAWNĄ rację? poseł KO mec. R. Giertych v. mec. B. Lewandowski
- 2025-01-27 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-27 Koszyk okrągły, walec 3x AA, na duże paluszki R6
- 2025-01-27 Warszawa => QA Engineer <=
- 2025-01-27 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2025-01-27 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-27 Bieruń => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-01-27 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-27 Kraków => User Experience Designer <=
- 2025-01-27 Kraków => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-26 Trump-2 JUŻ bardzo łaskawy [1_500 ułaskawień skazanych za Bidena za "Kawkę na Kapitolu"]