-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.tenant1-nat1.s
anger.ac.uk!not-for-mail
From: K <n...@e...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Dieselgate czyli ciemna strona niemieckiej motoryzacji
Date: Wed, 16 Sep 2020 13:08:48 +0100
Organization: news.chmurka.net
Message-ID: <rjsv8h$c83$1$horizn@news.chmurka.net>
References: <e...@g...com>
<rjck84$1e61$1@gioia.aioe.org> <rjcofp$log$2$horizn@news.chmurka.net>
<rjg6pr$90f$1@gioia.aioe.org> <rjg8dh$nnh$1$horizn@news.chmurka.net>
<rjg93r$1c90$1@gioia.aioe.org> <rjn8u2$f0a$1$horizn@news.chmurka.net>
<5f5f79ef$0$17350$65785112@news.neostrada.pl>
<rjnu61$th7$1$horizn@news.chmurka.net>
<5f5faba4$0$17360$65785112@news.neostrada.pl>
<rjptgo$8k3$1$horizn@news.chmurka.net>
<rjptvq$8tu$1$horizn@news.chmurka.net>
<5f60e60e$0$17360$65785112@news.neostrada.pl>
<rjqvaq$vd8$1$horizn@news.chmurka.net>
<5f61fa4f$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: tenant1-nat1.sanger.ac.uk
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Wed, 16 Sep 2020 12:08:49 +0000 (UTC)
Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="horizn";
posting-host="tenant1-nat1.sanger.ac.uk:193.62.205.241";
logging-data="12547";
mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:68.0) Gecko/20100101
Thunderbird/68.10.0
In-Reply-To: <5f61fa4f$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Language: en-GB
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2684830
[ ukryj nagłówki ]On 16/09/2020 12:43, J.F. wrote:
> Użytkownik "K" napisał w wiadomości grup
> dyskusyjnych:rjqvaq$vd8$1$h...@n...chmurka.net...
> On 15/09/2020 17:04, J.F. wrote:
>> Użytkownik "K" napisał w wiadomości grup [...]
>>>> Poza tym, np w UK podatek drogowy uzalezniony od emisji spalin jest
>>>> wyzszy na benzyniaki niz na diesle. Co bys wybral, turbo benzyne z
>>>> podatkiem ?200 rocznie czy blue eco green super turbo efficient
>>>> diesla z podatkiem ?30 za rok? (kolezanka ma takiego hyundaia i30
>>>> 1.8d z 2013)
>>
>>> Naprawde ? Bo w Niemczech odwrotnie, przynajmniej dawniej.
>>
>
>> Naprawde tak bylo ale apomnialem, ze sie w 2017 zmienilo i teraz
>> placisz przy rejestracji wiecej.
>> jest: https://www.gov.uk/vehicle-tax-rate-tables
>
> Albo tyle samo, jesli twoj diesel spelnia RDE2, cokolwiek to znaczy.
> A VW spelniaja czy uznaja, ze nie ? :-)
>
Wlasnie sam jestem ciekaw, a nie mam nikogo z VW zarejestrowanym po
2017, tzn jest kilkanascie domow dalej rodzina, ktora ma dwa ale ich nie
znam wiec nie bede im dupy zawracal. W kazdym razie wyglada na to, ze
moja Insignia spelnia RDE2 bo place ~150/rok.
>> bylo:
>> https://www.gov.uk/vehicle-tax-rate-tables/rates-for
-cars-registered-on-or-after-1-march-2001
>>
>
> To chyba tez "co jest" ale dla starszych pojazdow. I znow rowne skladki,
> tylko pewnie diesel w tansza grupe wpada.
>
> Tylko moment - za nowy samochod z emisja 160g CO2/km zaplace 540 lub
> nawet 870 funtow, a za stary 195 ?
> To bede jezdzil starym :-)
> Chyba, ze to taki drobny nacisk - kup sobie taki 150g, zaplacisz 215,
> albo 130g - to tylko 175.
>
> Tak swoja droga to ciekawe czemu dawniej diesle byly tansze.
> -rzad ocenial, ze mniej palą i mniej CO2 emitują ?
> -czy "diesle to samochody uzytkowe, jak je opodatkujemy to inflacja
> skoczy".
>
> J.
>
>
Zaplacisz wiecej przy rejestracji. Za swoj stary (194g) placilem z tego
co pamietam ?270/rok, a i ubezpieczenie bylo o ~?200 rok wyzsze. Mimo to
chetnie bym go trzymal ale zaczal sie sypac.
Następne wpisy z tego wątku
- 16.09.20 15:00 RadoslawF
- 16.09.20 15:09 Cavallino
- 17.09.20 21:59 Budzik
- 17.09.20 21:59 Budzik
- 17.09.20 21:59 Budzik
- 18.09.20 07:20 Cavallino
- 18.09.20 07:22 Cavallino
- 18.09.20 09:37 K
- 18.09.20 10:44 Przemek Jedrzejczak
- 18.09.20 10:57 Cavallino
- 18.09.20 11:33 K
- 18.09.20 12:08 J.F.
- 18.09.20 12:59 Budzik
- 18.09.20 12:59 Budzik
- 18.09.20 12:59 Budzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
Najnowsze wątki
- 2024-11-17 7. Raport Totaliztyczny: Sprawa Qt Group wer. 424
- 2024-11-18 Gdynia => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-18 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-11-18 Kraków => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-18 Kraków => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-18 Zdunowo => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-18 Łódź => QA Inżynier <=
- 2024-11-18 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-18 Gdynia => Front-End Developer (React/Three.js) <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=