  • Data: 2020-09-18 07:20:02
    Temat: Re: Dieselgate czyli ciemna strona niemieckiej motoryzacji
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17-09-2020 o 21:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Przecieniasz mnie :)
    > Z takich dawnych rozmow to pamietam jak mnie przekonywałes ze Lewy robi
    > bład przechodzac z BVB do Bayernu bo sobie nie poradzi...

    Nie doceniłem gościa, zresztą chodziło o przejście do Realu, a nie Bayernu.
    Ale chyba przerósł wszystkie oczekiwania.

    > Po prostu ludzie sie przemieszczaja - nie ma w tym nic złego.

    Chodzi o to czym się przemieszczają.
    Palenie oleju silnikowego tak, że czuć kilometr dalej, dymienie od lat
    nie przeglądanych wtrysków są dzisiaj na porządku dziennym.

    > Patrze na ten problem odrobine inaczej - handlarze wmowili nam ze mozna
    > miec za 10% ceny prawie nowy pojazd, lekko uzywany z zagranicy.

    Nam nie wmówili.
    Wmówili bezmózgom, dla których samochód zawsze powinien zostać niedostępny.