  • Data: 2020-09-17 21:59:51
    Temat: Re: Dieselgate czyli ciemna strona niemieckiej motoryzacji
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Ja też się troszczę o innych, ale niekoniecznie o ich wygodę.
    > Śmieci wygodniej spalić niż segregować

    Tylko jak sie patrzy na czubek nosa.
    Jak ma sie mozliwośc spojrzec odrobine dalej to wychodzi ze jednak
    lepiej je wywiez na wysypisko niz wyjsc na dwór w okolicy gdzie ludzie
    mieliby palic smieciami

    > auta wygodniej nie
    > naprawiać niż naprawiać

    To znów zalezy od podejscia. Gdyby słuzby zajmowały sie tym co trzeba i
    wyłapywały te ewidentnie kopcace auta to nagle okaząłoby sie ze jednak
    wygodniej naprawić niz ryzykowac ze co ktorys raz nie dojedziesz na
    miejsce. Aut ewidentnie kopcacych sa na drogach setki - przykładów
    wyłapania i zatrzymania nie znam zby wielu.

    > wygodniej jeździć smrodzącym trupem niż
    > zbiorkomem itd

    Gdybys jezdzac tym smrodzacym trupem co chwile nie dojezdzał na miejsce
    i dodatkowo płacił mandat to inaczej bys na to patrzył.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Obelgi to argumenty tych, którzy nie mają argumentów"