  • Data: 2020-09-16 13:55:15
    Temat: Re: Dieselgate czyli ciemna strona niemieckiej motoryzacji
    Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    > U mnie parę lat temu ten plan się zmienił - co prawda to gmina, ale
    > pewnie w miastach też go zmieniają aktualizaują.

    Np. dajmy na to w takiej Warszawie takiego planu w ogóle nie ma i się
    nie zapowiada. Więc wszystko może się wydarzyć. Dom kupiony parę lat
    temu sąsiadował z terenem ogródków działkowych. Najpierw za ogródkami
    pojawiła się najbardziej obciążona w Polsce droga expressowa 2×3 pasy.
    Potem między osiedlem, a ogródkami nowa droga.
    Obecnie panuje mania budowania dróg wszędzie, gdzie się da i gdzie się
    nie da. Gdzie są potrzebne i tam, gdzie są szkodliwe. Tak, jak przez
    dziesiątki lat było za mało modernizacji i za mało budowania nowych
    dróg, tak teraz wahadło wychyliło się w drugą stronę i na urra buduje
    się nowe drogi, asfaltuje się drogi gruntowe, stare dziurawe się
    remontuje - żeby tylko wydać pieniądze (czytaj, to są pieniądze do
    zarobienia). Efekt jest taki, że gdziekolwiek byś się nie udał,
    gdziekolwiek byś się nie wyprowadził, nie postanowił się schować, uciec,
    to zawsze dopadnie cię asfaltowa droga, a po niej nawalające młotory,
    samochody. Polska jest w ścisłej czołówce najbardziej zmłotoryzowanych
    krajów świata i śmiało idzie dalej. W Berlinie, stolicy kraju, który
    jest światowym mocarstwem motoryzacyjnym jest 2 razy mniej samochodów na
    człowieka, niż w Warszawie, stolicy kraju, który nie ma własnej marki
    samochodu.