  • Data: 2017-06-25 11:12:43
    Temat: Re: Dieselgate VW ciag dalszy
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pszemol"

    > Nie. Piszę tylko, że obecnie nie ma infrastruktury do elektryków. I nawet
    > jak ktoś w garażu podziemnym znajdzie gniazdko, to nie znaczy, że może tam
    > sobie ładować teslę.

    Infrastruktura już jest i ciągle się rozwija. Jesteś niezorientowany.
    ---
    Gdzie ? Na razie widziałem jedną ładowarkę w ASO, które chyba nie jest
    dostępne 24h. Nie mógłbym na tym bazować mając normalnego elektryka, tylko
    Twizy mogę rozważać aczkolwiek jak dla mnie taki właśnie mają sens
    elektryki, małe auto miejskie.