eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDieselgate VW ciag dalszyRe: Dieselgate VW ciag dalszy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Dieselgate VW ciag dalszy
    Date: Sat, 24 Jun 2017 07:34:33 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 19
    Message-ID: <oiktl9$nmg$1@node1.news.atman.pl>
    References: <7...@g...com>
    <9...@m...org> <5941a51a$0$5158$65785112@news.neostrada.pl>
    <oi9cgp$457$5@node2.news.atman.pl>
    <2...@4...com>
    <oibijg$7tl$1@node2.news.atman.pl> <oibklc$60l$8@node2.news.atman.pl>
    <oibuku$jfg$1@node2.news.atman.pl> <oibv8f$vta$1@node1.news.atman.pl>
    <oic31p$nkm$1@node2.news.atman.pl> <oicsvg$erk$1@node2.news.atman.pl>
    <oiei3e$gm3$1@node1.news.atman.pl>
    <4...@4...com>
    <oigu5p$pf5$1@mx1.internetia.pl> <oiiagb$jal$1@node2.news.atman.pl>
    <oik185$svj$1@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1498282473 24272 83.142.196.21 (24 Jun 2017 05:34:33
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 24 Jun 2017 05:34:33 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.2.0
    In-Reply-To: <oik185$svj$1@mx1.internetia.pl>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2608626
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 23.06.2017 o 11:52, re pisze:

    > No i wszyscy od razu nie będą a ze wzrostem zapotrzebowania system
    > dystrybucji rozbuduje się tak jak rozbudowują się np drogi czy cokolwiek
    > na co jest zapotrzebowanie.

    To się będzie, ale w tej chwili mało kto ma możliwośc ładowania
    samochodu z gniazdka, nawet jak mu się wydaje, że wystarczy zwykłe
    gniazdko. I o tym pisałem. W tej chwili nie ma infry dla elektryków i
    nie mają one właściwie żadnych zalet poza 3 do setki w modelu S. Na
    dodatek w ogólnym rozrachunku zamiast przynosić oszczędności są droższe.
    Tak wygląda to na dzień dzisiejszy i już.

    BTW. Obecnie system energetyczny ma w szczycie niecałe 30GW. I mamy 20
    milionów samochodów. Jakby wymienić wszystkie na elektryki to
    musielibyśmy system rozbudować jakoś 3 krotnie. To pokazuje skalę problemu.


    Shrek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: