eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › Diesel po przegrzaniu - brak pomysłów
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 81

  • 41. Data: 2016-10-01 15:32:42
    Temat: Re: Diesel po przegrzaniu - brak pomysłów
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .10.2016 o 12:16 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

    > dlaczego zamiast napisac ze faktycznie u pytajacego nie da sie zmienic
    > kierunku powietrza pchanego przez wentylator brniesz w glupote i dajesz
    > przyklad z dupy. Tylko dlatego zeby nikt nie zauwazyl ze glupote
    > napisales. A tak przy okazji. Nie tak latwo zmienic kierunek wentylatora
    > elektrycznego. Przewody krotkie i z reguly miejsca malo. Z pol godziny
    > taka zamiana by potrwala. Do tego sa silniki pradu stalego komutatorowe
    > w ktorych ustawienie szczotek powoduje ze w odwrotnym kierunku niz
    > fabryka zrobila beda pobieraly kilka razy wiecej pradu i szybko z nich
    > dym pojdzie.

    Nie denerwuj się :-) - wątpię, że u pytającego są zmienione obroty.
    Napisałem to specjalnie dla Ciebie :-) Era aut osobowych z wentylatorem
    chłodnicy napędzanym paskiem klinowym bezpowrotnie minęła.


    TG


  • 42. Data: 2016-10-01 15:35:57
    Temat: Re: Diesel po przegrzaniu - brak pomysłów
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .10.2016 o 12:14 J.F. <j...@p...onet.pl> pisze:

    >> W moich autach wentylatory chłodnicy i klimatyzacji są elektryczne.
    >> Napędza je silnik prądu stałego, w którym bez problemu można zmienić
    >> kierunek wirowania.
    >
    > Teoretycznie tak.
    > W praktyce - myslisz, ze mechanik kable zamienil ?


    Raczej wątpię, że są zamienione kable. Napisałem do Kogutka.
    Kiedy ostatnio widziałeś wentylator napędzany paskiem klinowym?

    TG


  • 43. Data: 2016-10-01 15:59:17
    Temat: Re: Diesel po przegrzaniu - brak pomysłów
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Rozpatrujemy konkretny przypadek z nie ogolnie sytuacje miedzynarodowa.


  • 44. Data: 2016-10-01 16:08:10
    Temat: Re: Diesel po przegrzaniu - brak pomysłów
    Od: Hinek <h...@f...pl>

    W dniu 01.10.2016 o 15:32, Tomasz Gorbaczuk pisze:
    > W dniu .10.2016 o 12:16 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:
    >
    >> dlaczego zamiast napisac ze faktycznie u pytajacego nie da sie zmienic
    >> kierunku powietrza pchanego przez wentylator brniesz w glupote i
    >> dajesz przyklad z dupy. Tylko dlatego zeby nikt nie zauwazyl ze
    >> glupote napisales. A tak przy okazji. Nie tak latwo zmienic kierunek
    >> wentylatora elektrycznego. Przewody krotkie i z reguly miejsca malo. Z
    >> pol godziny taka zamiana by potrwala. Do tego sa silniki pradu stalego
    >> komutatorowe w ktorych ustawienie szczotek powoduje ze w odwrotnym
    >> kierunku niz fabryka zrobila beda pobieraly kilka razy wiecej pradu i
    >> szybko z nich dym pojdzie.
    >
    > Nie denerwuj się :-) - wątpię, że u pytającego są zmienione obroty.
    > Napisałem to specjalnie dla Ciebie :-) Era aut osobowych z wentylatorem
    > chłodnicy napędzanym paskiem klinowym bezpowrotnie minęła.
    >
    >
    >
    Faktycznie idziesz w zaparte. Pytający przecież wyraźnie napisał że
    wisko jest sprawne. W jakim aucie występuje elektryczny wentylator
    chłodnicy z wisko? No? Chętnie się dowiem.


    --
    Hinek


  • 45. Data: 2016-10-01 20:58:26
    Temat: Re: Diesel po przegrzaniu - brak pomysłów
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    W dniu 30.09.2016 o 21:48, Zenek Kapelinder pisze:
    > Sadzisz ze po wielu latach dmuchania w dobra strone nagle zaczal dmuchac w zla, tak
    sam z siebie. Bardzo smiala teza. Zalozenie paska na krzyz z przyczyn technicznych
    jest raczej niewykonalne.
    >
    Auto było u mechanika, mógł coś kombinować. U mnie na wtyczce
    wentylatora chłodnicy kabel o kolorze czarnym łączy się z kablem o
    kolorze niebieskim. Jak się podłączy zgodnie z kolorami to kręci
    odwrotnie. Kiedyś tak podłączyłem i jak samochód stał to się nie grzał,
    jak jechał to się grzał.

    Darek


  • 46. Data: 2016-10-01 21:24:45
    Temat: Re: Diesel po przegrzaniu - brak pomysłów
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Opowiesci starych skrzypiec. Cug jaki jest w czasie jazdy jest wielokrotnie wiekszy
    od wentylatora z silnikiem sto czy sto piecdziesiat watow. Elektryczne wentylatory
    chlodnicy sa po to zeby sie woda nie zagotowala jak latem w korku silnik na wolnych
    obrotach pracuje. W czasie jazdy elektryczny wentylator chlodnicy ma mniej wiecej
    taki wplyw jak gorski wiatr na wyproznienia u kozic.


  • 47. Data: 2016-10-01 22:23:25
    Temat: Re: Diesel po przegrzaniu - brak pomysłów
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    W dniu 01.10.2016 o 21:24, Zenek Kapelinder pisze:
    > Opowiesci starych skrzypiec. Cug jaki jest w czasie jazdy jest wielokrotnie wiekszy
    od wentylatora z silnikiem sto czy sto piecdziesiat watow. Elektryczne wentylatory
    chlodnicy sa po to zeby sie woda nie zagotowala jak latem w korku silnik na wolnych
    obrotach pracuje. W czasie jazdy elektryczny wentylator chlodnicy ma mniej wiecej
    taki wplyw jak gorski wiatr na wyproznienia u kozic.
    >
    Spoko, Ty wiesz najlepiej


    Darek


  • 48. Data: 2016-10-02 10:51:18
    Temat: Re: Diesel po przegrzaniu - brak pomysłów
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .10.2016 o 16:08 Hinek <h...@f...pl> pisze:


    > Faktycznie idziesz w zaparte. Pytający przecież wyraźnie napisał że
    > wisko jest sprawne. W jakim aucie występuje elektryczny wentylator
    > chłodnicy z wisko? No? Chętnie się dowiem.

    Masz rację, nie doczytałem początku wątka i palnąłem głupotę.

    Pozdrawiam
    TG


  • 49. Data: 2016-10-03 00:33:42
    Temat: Re: Diesel po przegrzaniu - brak pomysłów
    Od: "re" <r...@r...invalid>



    Użytkownik "Zenek Kapelinder"


    Opowiesci starych skrzypiec. Cug jaki jest w czasie jazdy jest wielokrotnie
    wiekszy od wentylatora z silnikiem sto czy sto piecdziesiat watow.
    Elektryczne wentylatory chlodnicy sa po to zeby sie woda nie zagotowala jak
    latem w korku silnik na wolnych obrotach pracuje. W czasie jazdy elektryczny
    wentylator chlodnicy ma mniej wiecej taki wplyw jak gorski wiatr na
    wyproznienia u kozic.
    ---
    Jednak nie. Wentylator jest potrzebny do chłodzenia w korku, ale i podczas
    jazdy pod górkę.


  • 50. Data: 2016-10-03 11:07:39
    Temat: Re: Diesel po przegrzaniu - brak pomysłów
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 1 Oct 2016 12:24:45 -0700 (PDT), w
    <6...@g...c
    om>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Opowiesci starych skrzypiec. Cug jaki jest w czasie jazdy jest wielokrotnie wiekszy
    od wentylatora z silnikiem sto czy sto piecdziesiat watow. Elektryczne wentylatory
    chlodnicy sa po to zeby sie woda nie zagotowala jak latem w korku silnik na wolnych
    obrotach pracuje. W czasie jazdy elektryczny wentylator chlodnicy ma mniej wiecej
    taki wplyw jak gorski wiatr na wyproznienia u kozic.

    Tak, zwłaszcza przy Vmax.

    PS. Łam wiersze.

strony : 1 ... 4 . [ 5 ] . 6 ... 9


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: