-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: xbartx <b...@h...net>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Diesel nie odpala od -10
Date: Fri, 10 Feb 2012 10:30:48 +0000 (UTC)
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 23
Message-ID: <jh2rko$lcj$5@inews.gazeta.pl>
References: <jh2l41$lcj$1@inews.gazeta.pl> <jh2lfp$mff$1@pippin.nask.net.pl>
<6...@w...googlegroups.com>
NNTP-Posting-Host: mydevil.net
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1328869848 21907 178.33.182.1 (10 Feb 2012 10:30:48 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 10 Feb 2012 10:30:48 +0000 (UTC)
X-User: rebahas
User-Agent: Pan/0.133 (House of Butterflies)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2433286
[ ukryj nagłówki ]Dnia Fri, 10 Feb 2012 01:05:16 -0800, Gom napisał(a):
> Świece to raz, dwa to nieszczelności w układzie paliwowym.
Ze świecami to mogę sobie jeszcze poradzić ale z nieszczelnościami to już
gorzej. Nie to że mam dwie lewe ręce, bo nie mam i lubię dłubać (akurat
może nie w autach) ale potrzebował będę jakiejś wiedzy - poszukam jak nie
znajdę to pojadę do warsztatu.
> Popatrz jak zachowuje się ropa w przewodach, czy nie widać bąbelków
> powietrza. A rano - przed odpaleniem silnika - zerknij, czy aby
> przypadkiem przewody nie są puste.
> Mój diesel też nie chciał odpalać na większych mrozach (pomiędzy 0 a -10
> nie było problemów). Po wymianie oringów na przewodach paliwowych
> problem ustąpił.
Jak napisałem powyżej jeżeli się doszukam gdzie mam patrzeć i na co to
tak zrobię.
--
xbartx
Następne wpisy z tego wątku
- 10.02.12 11:32 xbartx
- 10.02.12 12:36 Kamil 'Model
- 10.02.12 12:55 Agent
- 10.02.12 13:41 kogutek
- 10.02.12 13:46 Gom
- 10.02.12 14:07 Agent
- 10.02.12 14:27 kogutek
- 10.02.12 14:49 Agent
- 10.02.12 15:08 kogutek
- 10.02.12 16:06 xbartx
- 10.02.12 16:50 kogutek
- 10.02.12 16:51 Robert_J
- 10.02.12 16:59 Lewis
- 10.02.12 19:19 Cezary Daniluk
- 10.02.12 21:31 Marek Dyjor
Najnowsze wątki z tej grupy
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
Najnowsze wątki
- 2024-11-17 7. Raport Totaliztyczny: Sprawa Qt Group wer. 424
- 2024-11-18 Gdynia => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-18 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-11-18 Kraków => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-18 Kraków => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-18 Zdunowo => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-18 Łódź => QA Inżynier <=
- 2024-11-18 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-18 Gdynia => Front-End Developer (React/Three.js) <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=