-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.bwp3.neoplus.a
dsl.tpnet.pl!not-for-mail
From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Diesel na krótkie dojazdy do pracy - brać pod uwagę?
Date: Fri, 11 Oct 2019 17:23:57 +0200
Organization: private
Message-ID: <9835257532$20191011172358@squadack.com>
References: <5d978848$0$527$65785112@news.neostrada.pl> <qn89es$c3o$1@dont-email.me>
<5d97b3e4$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
<5d9b8f88$0$531$65785112@news.neostrada.pl>
<5d9ba0f1$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
<5d9ba54b$0$542$65785112@news.neostrada.pl>
<5d9c0f21$0$531$65785112@news.neostrada.pl>
<5d9c25c9$0$521$65785112@news.neostrada.pl>
<5d9d6679$0$531$65785112@news.neostrada.pl>
<5d9e0ba5$0$17362$65785112@news.neostrada.pl>
<5d9e0ebd$0$17348$65785112@news.neostrada.pl>
<5d9ef659$0$31100$65785112@news.neostrada.pl>
<5d9f075b$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
<qnns8k$vqh$1$Cav@news.chmurka.net>
NNTP-Posting-Host: bwp3.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="squadack";
posting-host="bwp3.neoplus.adsl.tpnet.pl:83.29.239.3";
logging-data="6891"; mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
X-Antivirus-Status: Clean
In-Reply-To: <qnns8k$vqh$1$Cav@news.chmurka.net>
X-Newsreader: MyGate/2.6.0.171 (http://barin.com.ua/soft/mygate/)
X-Priority: 3 (Normal)
X-Antivirus: AVG (VPS 191009-2, 2019-10-09), Outbound message
X-Comment-To: Cavallino
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2663675
[ ukryj nagłówki ]Hello Cavallino,
Thursday, October 10, 2019, 8:11:34 PM, you wrote:
>>>>> BTW. Ktoś wyżej wspomniał, że dizel ma lepszą dynamikę. IMO ma
>>>>> beznadziejną, bo kreci się w węższym zakresie i na dodatek wolniej
>>>>> wchodzi na obroty.
>>>> Chyba jednak podobna, skoro osiagi na papierze takie same :-)
>>> Ale co tam jest na tym papierze?
>>> Bo jeżeli maksymalny moment i maksymalna moc, to takie parametry nic
>>> nie mówią
>>> o dynamice samochodu.
>>> Tylko taki wykres się liczy:
>>> http://www.godula.pl/htmlarea/uploaded/akademia_tuni
ngu/artykuly/a_jednak_sie_kreci/wykres.gif
>> Eee tam.
>> Na papierze jest:
>> -czas przyspieszenia 0-100km/h. Po co ci jakis wykres,
>> -czas przyspieszenia 60-100 na 4 biegu,
>> -czas przyspieszenia 80-120 na 5 biegu.
>> Tych ostatnich chyba juz nie ma, bo trzeba przyznac, ze te biegi troche
>> zamieszania wprowadzaly.
>> Ale przyspieszenie wlasnie 60-100 i 80-120 na optymalnym biegu by sie
>> przydalo.
> Na optymalnym to bez sensu, powinno być na najwyższym.
> Optymalny oznacza redukcję - do tego nie służy badanie elastyczności.
Ale ja widzę pomiar czasu przyśpieszania a nie jakieś ,,elastyczności".
Nie jestem samobójcą, żeby wyskakiwać do wyprzedzania zza TIRa na 5-ce.
--
Best regards,
RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
Następne wpisy z tego wątku
- 11.10.19 17:28 RoMan Mandziejewicz
- 11.10.19 17:31 Cavallino
- 11.10.19 17:38 Cavallino
- 11.10.19 17:49 RoMan Mandziejewicz
- 11.10.19 17:51 RoMan Mandziejewicz
- 11.10.19 18:19 Cavallino
- 11.10.19 18:21 Cavallino
- 11.10.19 18:26 RoMan Mandziejewicz
- 11.10.19 20:33 t-1
- 12.10.19 11:26 Myjk
- 12.10.19 12:19 Mateusz Viste
- 12.10.19 18:04 J.F.
- 12.10.19 18:12 J.F.
- 12.10.19 19:07 RoMan Mandziejewicz
- 12.10.19 19:19 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
Najnowsze wątki
- 2025-01-08 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-08 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-08 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-08 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-08 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-01-08 Podłączenie DMA 8257 do 8085
- 2025-01-08 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-01-08 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-01-08 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-08 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-08 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-08 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2025-01-08 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2025-01-08 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-08 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=