eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDiesel na krótkie dojazdy do pracy - brać pod uwagę?Re: Diesel na krótkie dojazdy do pracy - brać pod uwagę?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news-2.dfn.de!n
    ews.dfn.de!news.uni-stuttgart.de!news.unit0.net!newsreader4.netcologne.de!news.
    netcologne.de!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer02.fr7!futter-
    mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc
    -01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!n
    ot-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <5d978848$0$527$65785112@news.neostrada.pl> <qn89es$c3o$1@dont-email.me>
    <5d97b3e4$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d9b8f88$0$531$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d9ba0f1$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d9ba54b$0$542$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d9c0f21$0$531$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d9c25c9$0$521$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d9d6679$0$531$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d9e0ba5$0$17362$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d9e0ebd$0$17348$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d9ef659$0$31100$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d9f075b$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
    <qnns8k$vqh$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5da03f39$0$17350$65785112@news.neostrada.pl>
    <qnpfkb$qle$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5da0461a$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    <qnpi8u$s5f$1$Cav@news.chmurka.net>
    In-Reply-To: <qnpi8u$s5f$1$Cav@news.chmurka.net>
    Subject: Re: Diesel na krótkie dojazdy do pracy - brać pod uwagę?
    Date: Fri, 11 Oct 2019 11:52:38 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 36
    Message-ID: <5da05194$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.26.151.193
    X-Trace: 1570787732 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 520 83.26.151.193:55164
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 3065
    X-Received-Body-CRC: 785129537
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2663669
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:qnpi8u$s5f$1$C...@n...chmurka.net...
    W dniu 11-10-2019 o 11:03, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości grup W dniu 11-10-2019
    > o 10:34, J.F. pisze:
    >>>>>> Ale przyspieszenie wlasnie 60-100 i 80-120 na optymalnym biegu
    >>>>>> by sie przydalo.
    >>
    >>>>> Na optymalnym to bez sensu, powinno być na najwyższym.
    >>>>> Optymalny oznacza redukcję - do tego nie służy badanie
    >>>>> elastyczności.
    >>
    >>>> Ale 60 nie bede jechal na 6-tce ...
    >
    >>> Dlaczego nie? Raz na próbę można...
    >
    >> Raz mozna, ale czemu wymagac podawania czasu przyspieszenia na tym
    >> biegu :-)

    >To jest właśnie elastyczność silnika.
    >Nie ma to nic wspólnego z przyspieszaniem na optymalnym biegu.

    Ale tez nie wymagajmy, zeby podawac dla przypadku "raz na probe
    mozna".
    Prawdopodobnie bym jechal na 5-ce, to dla takiego podawajmy.

    >> Hm, pojedzie?
    >Każdy pojedzie.
    >Wolniej w przypadku silników mało elastycznych, albo szybciej, gdy
    >silnik będzie miał dużą elastyczność.

    Niektore zaczna szarpac. Diesle akurat chyba nie ... ale moze im nie
    starczyc mocy na utrzymanie predkosci.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: