eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDiesel na krótkie dojazdy do pracy - brać pod uwagę?Re: Diesel na krótkie dojazdy do pracy - brać pod uwagę?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.c136-105.icpne
    t.pl!not-for-mail
    From: Cavallino <C...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Diesel na krótkie dojazdy do pracy - brać pod uwagę?
    Date: Fri, 11 Oct 2019 11:33:19 +0200
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <qnpi8u$s5f$1$Cav@news.chmurka.net>
    References: <5d978848$0$527$65785112@news.neostrada.pl> <qn89es$c3o$1@dont-email.me>
    <5d97b3e4$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d9b8f88$0$531$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d9ba0f1$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d9ba54b$0$542$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d9c0f21$0$531$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d9c25c9$0$521$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d9d6679$0$531$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d9e0ba5$0$17362$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d9e0ebd$0$17348$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d9ef659$0$31100$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d9f075b$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
    <qnns8k$vqh$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5da03f39$0$17350$65785112@news.neostrada.pl>
    <qnpfkb$qle$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5da0461a$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: c136-105.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Fri, 11 Oct 2019 09:33:18 +0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="Cav";
    posting-host="c136-105.icpnet.pl:85.221.136.105";
    logging-data="28847";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.9.0
    X-Antivirus: Avast (VPS 191010-0, 10.10.2019), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    In-Reply-To: <5da0461a$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2663668
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 11-10-2019 o 11:03, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:qnpfkb$qle$1$C...@n...chmurka.net...
    > W dniu 11-10-2019 o 10:34, J.F. pisze:
    >>>>> Ale przyspieszenie wlasnie 60-100 i 80-120 na optymalnym biegu by
    >>>>> sie przydalo.
    >>
    >>>> Na optymalnym to bez sensu, powinno być na najwyższym.
    >>>> Optymalny oznacza redukcję - do tego nie służy badanie elastyczności.
    >>
    >>> Ale 60 nie bede jechal na 6-tce ...
    >
    >> Dlaczego nie? Raz na próbę można...
    >
    > Raz mozna, ale czemu wymagac podawania czasu przyspieszenia na tym
    > biegu  :-)

    To jest właśnie elastyczność silnika.
    Nie ma to nic wspólnego z przyspieszaniem na optymalnym biegu.

    >
    > Hm, pojedzie?

    Każdy pojedzie.
    Wolniej w przypadku silników mało elastycznych, albo szybciej, gdy
    silnik będzie miał dużą elastyczność.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: