  • 21. Data: 2018-05-10 13:00:50
    Temat: Re: Diesel dla żony do Krakowa
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości grup
    >Patrzę przez okno na ulicę przed blokiem i widzę korek, a w korku co
    >druga furka tak za ćwierć bańki.

    Banka to dla ciebie milion czy 100 tys ?

    Bo jesli normalnie milon ... w ciekawym miejscu masz ten blok :-)

    J.

  • 22. Data: 2018-05-10 13:05:31
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 9 May 2018 11:20:47 +0200, w <5af2bd70$0$602$65785112@news.neostrada.pl>,
    "T." <k...@i...pl> napisał(-a):

    > Ps. Polacy wytwarzają znaczną część ich PKB. VW wyprodukowany w Polsce
    > kosztuje tyle samo, co ten z Niemiec, mimo że pensja u nas 2500 za 3
    > zmianową pracę. Złotych, nie ojro :-) Zyski zostają w Niemczech.

    Pewnie dlatego Niemcy coraz mniej Opli u nas produkują.

  • 23. Data: 2018-05-10 14:09:39
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2018-05-09 o 19:53, Bolko pisze:
    > oj to może u ciebie w wawie
    > u mnie pod blokiem nie widzę żadnego samochodu za 100 kzł

    U mnie z okna jak zobaczę to wszystkie 4-ry auta które tam parkują nie
    są warte łącznie 25k PLN...

  • 24. Data: 2018-05-12 12:45:08
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-05-10 o 11:58, LEPEK pisze:

    > Zarejestrowanych, czy faktycznie istniejących?

    Zarejestrowanych.
    Faktycznie zajmujących miejsce w mieście pewnie jeszcze ze 30% więcej,
    bo dużo przyjeżdża do Warszawy pon-pt. zarejestrowanych w innych
    miejscowościach. Ładnie to widać w weekendy, gdy ludzie, którzy w
    Warszawie tylko pracują wracają do siebie na odpoczynek.

  • 25. Data: 2018-05-12 12:53:23
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-05-10 o 13:00, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Poldek"  napisał w wiadomości grup
    >
    > Banka to dla ciebie milion czy 100 tys ?
    >
    > Bo jesli normalnie milon ... w ciekawym miejscu masz ten blok :-)

    Porsze czajene, Ałdi A7, Beemwe M, Mustang, LAnd Rower Sport, Merc G
    Barobus, AMG, Luxus Hybridowy... Po ile takie furki kosztujom? Większość
    nie starsze niż dwulatki, większość wersje doposażone jak się da i żeby
    było widać. Wyjdź we Warszawie na ulicę i popatrz, jakie samochody stoją
    w korkach.

  • 26. Data: 2018-05-12 15:43:56
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu sobota, 12 maja 2018 12:53:29 UTC+2 użytkownik Poldek napisał:

> [...]
    > nie starsze niż dwulatki, większość wersje doposażone jak się da i żeby
    > było widać. Wyjdź we Warszawie na ulicę i popatrz, jakie samochody stoją

    A to ja myślałem że ty o autobusach mowisz :)
    https://www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_NvwA8zSH18
    H5SAXoKXLN55fVuZGsQSuo.jpg

  • 27. Data: 2018-05-13 00:36:08
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2018-05-12 o 12:53, Poldek pisze:

> [...]
    > Większość nie starsze niż dwulatki, większość wersje doposażone jak
    > się da i żeby było widać. Wyjdź we Warszawie na ulicę i popatrz,

    Być może, to są najlepsze samochody do stania w korkach, szczególnie w
    Warszawie? Nie wiem.
    Natomiast w 2017 sprzedaż i rejestracja nowych samochodów w skali kraju
    wyglądała z grubsza tak:
    1. Skoda Fabia - 18 914 egz.
    2. Skoda Octavia - 18 719 egz.
    3. Opel Astra - 15 859 egz.
    4. Volkswagen Golf - 13 269 egz.
    5. Toyota Yaris - 12 528 egz.
    6. Ford Focus - 10 915 egz.
    7. Toyota Auris - 10 538 egz.
    8. Renault Clio - 9 855 egz.
    9. Dacia Duster - 9 520 egz.
    10. Skoda Rapid - 9 448 egz.

    https://www.auto-motor-i-sport.pl/wydarzenia/Najchet
    niej-kupowane-samochody-w-Polsce-w-2017-roku,32437,5

  • 28. Data: 2018-05-13 07:42:33
    Od: "Nazwa" <adres>

    Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości grup

> [...]
    >miejscowościach. Ładnie to widać w weekendy, gdy ludzie, którzy w Warszawie
    >tylko pracują wracają do siebie na odpoczynek.

    Farsiawioku co nosa z wlasnego syfu nie wychyla, w weekendy w kazdym miescie
    w Polsce jest maly ruch.

  • 29. Data: 2018-05-13 07:47:32
    Od: "Nazwa" <adres>

    Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości grup

> [...]

    >było widać. Wyjdź we Warszawie na ulicę i popatrz, jakie samochody stoją w

    I tylko takie, i non stop? No to takiego obrazka nawet w HK nie widziałem.
    Musi sami komuniści i złodzieje tam mieszkajom.

  • 30. Data: 2018-05-14 14:42:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]

    >Większość nie starsze niż dwulatki, większość wersje doposażone jak
    >się da i żeby było widać. Wyjdź we Warszawie na ulicę i popatrz,

    I to tak wszedzie ?
    Reszta hołoty juz dawno przesiadla sie na metro ? :-)

    A moze po prostu widzisz korek w ciekawym miejscu ...

    J.