  • 1. Data: 2010-04-20 10:28:27
    Temat: Diesel - Wysiadły wtryskiwacze?
    Od: "Piotrek" <z...@g...pl>

    Mam Silnik 1.8 TD w Mondku z 96 roku. Przebieg 250 tyś.
    Rano odpala ale zakopci, potem na ludzie nie kopci pracuje równo. Kiedy
    dodaję gazu zwłaszcza dynamicznie to widać jak dymi na czarno. Chyba
    bardziej dymi jak silnik jest rozgrzany niż na zimno. To objaw wtryskiwaczy
    do regeneracji czy może coś być jeszcze? Nie chcę robić czegoś co nie
    trzeba.

  • 2. Data: 2010-04-20 10:31:40
    Temat: Re: Diesel - Wysiadły wtryskiwacze?
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Piotrek pisze:
    > To objaw wtryskiwaczy do regeneracji czy może coś być jeszcze? Nie chcę robić
    > czegoś co nie trzeba.

    Takie coś się weryfikuje a nie osądza tutaj. Nikt nie jest wróżką.

    --
    krzysiek82

  • 3. Data: 2010-04-20 10:36:10
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    Piotrek pisze:
> [...]
    > bardziej dymi jak silnik jest rozgrzany niż na zimno. To objaw
    > wtryskiwaczy do regeneracji czy może coś być jeszcze? Nie chcę robić

    Zacznij od filtra powietrza.
    Kiedy ostatnio wymieniałeś? może to przez ten pył wulkaniczny....;)

  • 4. Data: 2010-04-20 10:39:11
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Rafał napisał:

    > Zacznij od filtra powietrza.
    > Kiedy ostatnio wymieniałeś? może to przez ten pył wulkaniczny....;)
    Hehe, myslisz ze Mondek tak wysoko lata i ma silnik odrzutowy :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 5. Data: 2010-04-20 10:41:32
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Rafał pisze:
    > Zacznij od filtra powietrza.
    > Kiedy ostatnio wymieniałeś? może to przez ten pył wulkaniczny....;)

    paradoksalnie może to być także katalizator :)

    --
    krzysiek82

  • 6. Data: 2010-04-20 10:49:45
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    krzysiek82 pisze:

    > paradoksalnie może to być także katalizator :)

    może, ale taniej i łatwiej jest wymienić filtr powietrza, statystycznie
    jest większe prawdopodobieństwo jego przytkania.

  • 7. Data: 2010-04-20 11:30:59
    Od: "Piotrek" <z...@g...pl>

    Jadę do mechanika w środę, tylko nie chcę żeby mi wciskał ciemnotę.

  • 8. Data: 2010-04-20 11:36:23
    Od: to <t...@a...xyz>

    Piotrek wrote:

> [...]
    > jak silnik jest rozgrzany niż na zimno. To objaw wtryskiwaczy do
    > regeneracji czy może coś być jeszcze? Nie chcę robić czegoś co nie

    W tym silniku jest jeszcze tzw. "booster", który często odmawia
    posłuszeństwa dając np. tego typu efekty. Ale mnie o szczegóły nie pytaj,
    wiem tylko tyle, ze wielu użytkowników 1,8 TD już go wymieniało lub
    regenerowało, na jakimś forum Forda powinni powiedzieć Ci więcej.

    --
    cokolwiek

  • 9. Data: 2010-04-20 12:34:49
    Od: "Pedro" <l...@o...pl>

    > regenerowało, na jakimś forum Forda powinni powiedzieć Ci więcej.

    ford fiesta klub i szukaj urzytkownika o nazwie fordon on zjadl zeby na tym
    silniku i wie absolutnie wszystko