-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
s.nask.org.pl!newsfeed.atman.pl!not-for-mail
From: Rafał <r...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Diagnostyka wtrysków CR - próba przelewowa.
Date: Tue, 23 Mar 2010 08:41:33 +0100
Organization: ATMAN
Lines: 25
Message-ID: <ho9qve$f07$1@node1.news.atman.pl>
References: <ho8hl6$e84$1@news.dialog.net.pl>
NNTP-Posting-Host: 83.238.176.82
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1269329710 15367 83.238.176.82 (23 Mar 2010 07:35:10
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 23 Mar 2010 07:35:10 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (X11/20090817)
In-Reply-To: <ho8hl6$e84$1@news.dialog.net.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2266505
[ ukryj nagłówki ]Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
> Witam.
>
> Może ktoś, będący w temacie, opisać mi na czym polega próba przelewowa
> wtryskiwaczy CR? Czy do tej próby demontuje się wtryskiwacze?
>
Z wtryskiwaczy zdejmujesz wężyki przelewowe.
Same wężyki należy jakoś zabezpieczyć żeby nie ciekły - ja łącze je
parami kawałkiem wężyka.
Na przelewy z wtryskiwacza zakładasz pasujące wężyki, ideałem by było
mieć oryginalne końcówki, ale bez tego da się przeżyć.
wężyki te(równej długości i nie za długie ~0,5m) wkładasz do jakiś
słoików(ja używałem słoików po koncentracie pomidorowym). Słoiki te
warto wcześniej ponumerować i skleić razem taśmą co by jakoś to ogarniać
i się nie rozleciało.
Wszystko układasz tak co by się nie rozleciało jak będziesz zapalać
samochód.
Załączasz silnik.
Obserwujesz poziom paliwa w słoikach, po kilkunastu sekundach można
wyłączyć silnik. Jak któryś wtryskiwacz jest uszkodzony, to w
przyporządkowanym mu słoiku będzie wyraźnie więcej paliwa.
Jeżeli we wszystkich słoikach będzie zbliżona ilość paliwa to oznacza że
wtryskiwacze są raczej ok, a problem jest gdzie indziej(pompa czujnik
ciśnienia na listwie) bo jak by wszystkie wtryskiwacze były uszkodzone
to byś raczej nie zapalił.
Następne wpisy z tego wątku
- 23.03.10 09:14 Marcin
- 23.03.10 18:03 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 24.03.10 13:04 Bartek
- 24.03.10 13:58 Rafał
- 24.03.10 15:11 Bartek
Najnowsze wątki z tej grupy
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
Najnowsze wątki
- 2024-12-31 Szukam: czujnik ruchu z możliwością zaączenia na stałe
- 2024-12-31 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2024-12-31 Warszawa => Starszy Konsultant AWS <=
- 2024-12-31 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-31 Odpowiedzialność w spółce z oo
- 2024-12-31 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-31 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2024-12-31 Warszawa => Specjalista ds. bezpieczeństwa informacji i ciągłości
- 2024-12-31 8%
- 2024-12-31 Błonie => Administrator systemów <=
- 2024-12-31 Błonie => IT System Administrator <=
- 2024-12-31 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2024-12-31 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2024-12-31 Warszawa => Helpdesk - I linia wsparcia <=
- 2024-12-31 kabelek - kynar ?