eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDiagnostyka wtrysków CR - próba przelewowa.Re: Diagnostyka wtrysków CR - próba przelewowa.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!newsfeed.atman.pl!not-for-mail
    From: Rafał <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Diagnostyka wtrysków CR - próba przelewowa.
    Date: Tue, 23 Mar 2010 08:41:33 +0100
    Organization: ATMAN
    Lines: 25
    Message-ID: <ho9qve$f07$1@node1.news.atman.pl>
    References: <ho8hl6$e84$1@news.dialog.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83.238.176.82
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1269329710 15367 83.238.176.82 (23 Mar 2010 07:35:10
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 23 Mar 2010 07:35:10 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (X11/20090817)
    In-Reply-To: <ho8hl6$e84$1@news.dialog.net.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2266505
    [ ukryj nagłówki ]

    Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
    > Witam.
    >
    > Może ktoś, będący w temacie, opisać mi na czym polega próba przelewowa
    > wtryskiwaczy CR? Czy do tej próby demontuje się wtryskiwacze?
    >
    Z wtryskiwaczy zdejmujesz wężyki przelewowe.
    Same wężyki należy jakoś zabezpieczyć żeby nie ciekły - ja łącze je
    parami kawałkiem wężyka.
    Na przelewy z wtryskiwacza zakładasz pasujące wężyki, ideałem by było
    mieć oryginalne końcówki, ale bez tego da się przeżyć.
    wężyki te(równej długości i nie za długie ~0,5m) wkładasz do jakiś
    słoików(ja używałem słoików po koncentracie pomidorowym). Słoiki te
    warto wcześniej ponumerować i skleić razem taśmą co by jakoś to ogarniać
    i się nie rozleciało.
    Wszystko układasz tak co by się nie rozleciało jak będziesz zapalać
    samochód.
    Załączasz silnik.
    Obserwujesz poziom paliwa w słoikach, po kilkunastu sekundach można
    wyłączyć silnik. Jak któryś wtryskiwacz jest uszkodzony, to w
    przyporządkowanym mu słoiku będzie wyraźnie więcej paliwa.
    Jeżeli we wszystkich słoikach będzie zbliżona ilość paliwa to oznacza że
    wtryskiwacze są raczej ok, a problem jest gdzie indziej(pompa czujnik
    ciśnienia na listwie) bo jak by wszystkie wtryskiwacze były uszkodzone
    to byś raczej nie zapalił.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: