-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
s.nask.org.pl!newsfeed.atman.pl!not-for-mail
From: Rafał <r...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Diagnostyka wtrysków CR - próba przelewowa.
Date: Tue, 23 Mar 2010 08:41:33 +0100
Organization: ATMAN
Lines: 25
Message-ID: <ho9qve$f07$1@node1.news.atman.pl>
References: <ho8hl6$e84$1@news.dialog.net.pl>
NNTP-Posting-Host: 83.238.176.82
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1269329710 15367 83.238.176.82 (23 Mar 2010 07:35:10
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 23 Mar 2010 07:35:10 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (X11/20090817)
In-Reply-To: <ho8hl6$e84$1@news.dialog.net.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2266505
[ ukryj nagłówki ]Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
> Witam.
>
> Może ktoś, będący w temacie, opisać mi na czym polega próba przelewowa
> wtryskiwaczy CR? Czy do tej próby demontuje się wtryskiwacze?
>
Z wtryskiwaczy zdejmujesz wężyki przelewowe.
Same wężyki należy jakoś zabezpieczyć żeby nie ciekły - ja łącze je
parami kawałkiem wężyka.
Na przelewy z wtryskiwacza zakładasz pasujące wężyki, ideałem by było
mieć oryginalne końcówki, ale bez tego da się przeżyć.
wężyki te(równej długości i nie za długie ~0,5m) wkładasz do jakiś
słoików(ja używałem słoików po koncentracie pomidorowym). Słoiki te
warto wcześniej ponumerować i skleić razem taśmą co by jakoś to ogarniać
i się nie rozleciało.
Wszystko układasz tak co by się nie rozleciało jak będziesz zapalać
samochód.
Załączasz silnik.
Obserwujesz poziom paliwa w słoikach, po kilkunastu sekundach można
wyłączyć silnik. Jak któryś wtryskiwacz jest uszkodzony, to w
przyporządkowanym mu słoiku będzie wyraźnie więcej paliwa.
Jeżeli we wszystkich słoikach będzie zbliżona ilość paliwa to oznacza że
wtryskiwacze są raczej ok, a problem jest gdzie indziej(pompa czujnik
ciśnienia na listwie) bo jak by wszystkie wtryskiwacze były uszkodzone
to byś raczej nie zapalił.
Następne wpisy z tego wątku
- 23.03.10 09:14 Marcin
- 23.03.10 18:03 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 24.03.10 13:04 Bartek
- 24.03.10 13:58 Rafał
- 24.03.10 15:11 Bartek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Nowy VW 208 :-)
- ile Tesla ma gwarancji?
- OT Silnik sie przegrzewa
- Zakaz wjazdu
- Nie zawsze wchodzi jedynka
- Samochody na wodę
- miszczowie parkowania
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Tesla na złom
- Nie matura lecz chęć szczera ...
- Najlepszy akumulator 12V
- Przednich p-mgielnych nie wolno bez mgły
- silnik-chwilówka
Najnowsze wątki
- 2025-03-24 Białystok => Generative AI Engineer <=
- 2025-03-24 Dęblin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-03-24 Spawanie filamentem
- 2025-03-23 Rozkaz 5-2025: O Umorzeniu Postępowania Sądowego
- 2025-03-23 Rozkaz 4-2025: O Ochronie Praw Autorskich
- 2025-03-23 Rozkaz 3-2025: O Zaprzestaniu Bratobójczych Walk Na Ukrainie
- 2025-03-23 Rozkaz 2-2025: O Zaprzestaniu Zaciągania Kredytów
- 2025-03-23 Rozkaz 1-2025: O Uchwaleniu Totaliztycznych Praw i Obowiązków Człowieka
- 2025-03-23 Waga z legalizacją
- 2025-03-23 Nowy VW 208 :-)
- 2025-03-23 ile Tesla ma gwarancji?
- 2025-03-22 OT Silnik sie przegrzewa
- 2025-03-22 Przenoszenie przez wifi na nowego Androida
- 2025-03-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2025-03-22 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produk