  • 11. Data: 2010-03-15 17:28:51
    Temat: Re: Demontaż haka / rejestracja przyczepy bez papierów
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2010-03-15 16:58, Agent 0700 wrote:

    > Ty normalny jesteś?

    Nie, nigdy nie bylem.

    > Jakie oszustwo. Uważasz, że jak zrobisz to będzie lepsza jak fabryczna?

    Cczy zabierajac ze zlomu auto w Niemczech mozesz zarejestrowac je jako SAM?

    > Gdzie jest przepis ile % ma być zrobione własnoręcznie? Niech koło
    > zmieni i będzie SAM.

    Wymieniajac kolo w kradzionym/ze zlomu aucie moge zarejestrowac jako SAM?

    Zreszta jaka jest definicja SAM? Uczciwie przyznam, ze nie chce mi sie
    szukac.

  • 12. Data: 2010-03-15 18:47:15
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Michał Gut pisze:
    > do przyczepy SAM o ile pamietam potrzeba faktury na hak i lampy (byl
    > watek tu jakis czas temu o tym). nie wiem jak z przyczepa ciezka -
    > zadzwon do wydzialu komunikacji po prostu czego potrzebuja.

    Diagnosta mówił że faktury nic nie znaczą - musi być znak homologacji E
    na tych elementach co dopiero stwierdza ich przydatność do stosowania w
    pojazdach.

  • 13. Data: 2010-03-15 19:41:19
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    Nie chce mi się prowadzić jałowej dyskusji.

    wybaczcie.