eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDemontaż czujnika ABSRe: Demontaż czujnika ABS
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!n
    ews2.glorb.com!npeer02.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me
    .highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostr
    ada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.p
    l!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Demontaż czujnika ABS
    Date: Fri, 26 Feb 2010 22:18:29 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 24
    Message-ID: <hm9dvu$371$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    References: <hm6jb3$1bl$1@news.onet.pl> <hm8vj1$1aj$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <hm96d0$6jh$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: bqo161.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1267219262 3297 83.29.82.161 (26 Feb 2010
    21:21:02 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 26 Feb 2010 21:21:02 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    In-Reply-To: <hm96d0$6jh$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2259315
    [ ukryj nagłówki ]

    Sawa pisze:
    > Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w wiadomości
    > news:hm8vj1$1aj$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    >> A jaką masz moc tego silnika?
    >> Bo były dwa 2.2HDi 128KM i 170KM.
    >
    >
    > 128

    Więc generalnie sprawa wygląda tak, że czujnik prawy (Bosch) kosztuje w
    hurtowniach około 250zł. Łożysko przedniego koła SKF to 440zł, RUVILLE
    to 359zł. (ceny Fota, Intercars itp.)
    Więc idąc metodą chybił-trafił jesteś 120zł do przodu na czujniku i
    220zł na ewentualnym łożysku - bo taki SKF to albo jest to samo, albo
    nawet lepiej od tego co dostaniesz w ASO.

    Co do diagnostyki, to jak masz elektronika, to nie powinien mieć
    problemów ze sprawdzeniem i porównaniem lewego i prawego czujnika.
    I elektrycznym i potem sygnał oglądany oscyloskopem.

    W razie czego podzwoń po innych warsztatach i popytaj kto potrafi
    odróżnić pad czujnika od padu tej tarczy która obraca się przed czujnikiem.

    I tyle powinno wystarczyć.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: