eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDemontaż czujnika ABSRe: Demontaż czujnika ABS
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: MarcinJM <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Demontaż czujnika ABS
    Date: Fri, 26 Feb 2010 22:12:56 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 33
    Message-ID: <hm9dgp$p7j$1@news.onet.pl>
    References: <hm6jb3$1bl$1@news.onet.pl> <hm6qqe$qq6$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hm6r5a$a4l$1@mx1.internetia.pl> <hm738s$l84$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <hm8275$j12$1@mx1.internetia.pl>
    <hm90ue$3el$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hm94i3$1qch$1@news.mm.pl>
    <hm98op$cnn$1@news.onet.pl> <hm9bgs$jjg$1@news.onet.pl>
    <hm9bvi$5s6$1@mx1.internetia.pl> <hm9cg7$mhd$1@news.onet.pl>
    <hm9d0a$l7c$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: acft157.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1267218777 25843 83.9.221.157 (26 Feb 2010 21:12:57 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 26 Feb 2010 21:12:57 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    In-Reply-To: <hm9d0a$l7c$1@inews.gazeta.pl>
    X-Antivirus: avast! (VPS 091103-1, 2009-11-03), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2259311
    [ ukryj nagłówki ]

    Artur Maśląg pisze:
    > MarcinJM pisze:
    > (...)
    >> Nie, rozebrlbym problem na skladowe i staral sie ustalic rzeczywista
    >> przyczyne. Bez rozpierdalania czegokolwiek. Mozliwe, ze zeszlyby mi
    >> 4-5h bezproduktywnie, ale klient wiedzialby, ze zrobilem wszystko co w
    >> mojej mocy. Dodatkowo mam ta przypadlosc, ze potrafie powiedziec "nie
    >> wiem, musze zasiegnac opini".
    >
    > Poprawiłeś mi humor :) Spędziłeś 5 godzin bezproduktywnie, klient
    > stracił czas (i pieniądze), a Ty mu z rozbrajającą szczerością mówisz,
    > że nie potrafisz sobie z tym poradzić i musisz zasięgnąć opinii :)

    Zeby jasnosc byla: ide do innych robot myslac o tym przypadku. To
    klienta nie kosztuje. :) Odrywam sie psychicznie od zagadnienia.
    Przewaznie jest to poprzedzone tel. do klienta, ze musze sie zastanowic,
    ze to chwilke potrwa, ale nie kosztuje. 99% nie ma zadnych pretensji.
    Zabrzmi to glupio, ale wiele rozwiazan problemu mi sie... przysnilo.
    Powaznie.

    >> Ja w tym przypadku mam dwa punkty: wiedze i zadowolonego klienta (choc
    >> nie mam z tego kasy). Uwierz, ze warto.
    >
    > Ta wiedza jest dyskusyjna, skoro z problemem sobie nie poradziłeś,
    > a klient niekoniecznie jest zadowolony z czasu rozwiązywania problemu.

    Jak na razie zawsze udawalo mi sie problem rozwiazac. A ze pytam? no
    coz, nie jestem zadufany w sobie, sa madrzejsi, czasem podpowiedza to i
    owo. Chocby kierunek innego myslenia, niech bedzie i absurdalny ale JAKIS.

    --
    Pozdrawiam
    MarcinJM

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: